středa 28. července 2021

INSPIRACE... JEDNODUŠE ZAMILOVANÉ

Taky už se vám stalo, že jste vzali do ruky šablonu a viděli hned několik způsobů, jak ji použít? Podle mě je to známka toho, že jste nakoupili dobře. Budete totiž danou věc (nemusí to být šablona do BS) používat pořád do kola. Jinými slovy - nebude se na ni prášit :-)

Mě se to stalo se šablonou srdce od MFT. Vymyslela jsem devět různých způsobu, jak ji použít (určitě by se ještě nějaký našel). A jelikož je to šablona srdce, připravila jsem pro vás tentokrát video s návodem na výrobu tří zamilovaných přání. Jsou super jednoduchá! 

Pojďte se mrknout na video :-)

PS: Dejte mi vědět do komentářů, zda byste chtěli vidět i další způsoby použití této šablony. Ráda to pro vás natočím :-)


Ve videu je použita hudba z www.bensound.com



Krásný den!



1 komentář:

  1. Krááásnéé, díky za inspiraci a budu velice ráda, když předvedeš další způsoby se srdíčkem . Jsi velice kreativní, nápaditá, děkuji za to ! Šá

    OdpovědětVymazat