středa 21. července 2021

INŠPIRÁCIA... DARČEKOVÝ OBAL

Dnes som si pripravila inšpiráciu v podobe darčekovej obálky pre teenagerku.

Je to trochu netypická darčeková obálka, je to vlastne obálka na peniaze a prianie v jednom. Základ som si spravila z bieleho papiera, rozmer som si zvolila vlastný. Po zatvorení je veľká 12 x 15 cm, po otvorení sa delí na tri časti vo veľkosti 6, 12 a 10 cm.

Základ som si ozdobila papierom s motívom pruhov. Na uzatváranie som do stredu nalepila väčší kruh, ktorý som ozdobila nálepkami s dievčenskými motívmi Teen Spirit od Echo Park. Okolo som pridala pár malých zlatých nálepiek - bodiek zo sady Magical Birthday od Simple Stories.

Po otvorení prvej časti s kruhom je vo vnútri len podkladový papier, zo spodnej časti kruhu je 3D nalepovací štvorček, ktorým sa vlastne obálka uzatvára.

V strednej časti je biely papier na napísanie priania, ozdobený washi páskou a bannerom Magical Birthday.


Na pravej časti je v strede pás z papiera, pod ktorý sa vložia peniaze. Pridala som ešte nálepky a malú kartičku.



Takto vyzerá po otvorení celá.

Stačí už len podarovať.


Prajem krásny deň!



Žádné komentáře:

Okomentovat