pátek 12. listopadu 2021

INSPIRACE... HURÁ DO ŠKOLY

Nevěřím tomu, že něco takového opravdu píšu, ale jsem vděčná za každý den školy. Co chvíli jde někdo kolem nás do karantény, tak jsem si ten "nervák" odlehčila a udělala stránku z 1. září. Času a energie na scrap mám teď poskrovnu a bojuji s kompozicí. Moc se mi nechce experimentovat, takže hodně vystřihuji "roští" a skládám buď vertikálně nebo horizontálně. Nebo oboje. Přesně jako na téhle stránce


Na této stránce jsem si vyrobila vlastní ozdobu a mám z ní dětinskou radost. Teda ona ji vlastně vyrobila Šárka, já si tu panenku z Gacha Life jen vytiskla a vystřihla. Konečně se mi podařilo do stránky zakomponovat nějaký dětský obrázek. Na tabletu "nakreslila" sebe samu v "outfitu" na první školní den, který si sama "vystajlovala". Protože, když jdete do 4.té třídy, už prostě musíte být styloví. :)


Krasopísmo neovládám, potrápila jsem tedy plotr a tenounký nápis vyřízla do černé čtvrtky. Použila jsem font A lodyx, ale na stránkách ceskefonty.cz  je třeba moc pěkný font školáček, zdarma ke stažení. Přípravou, úpravou, řezáním a lepením jsem strávila tolik času, že by určitě bylo mnohem snadnější to napsat ručně. Ale to bych si s tím nápisem nemohla hýbat...no chápete mě, že jo?!


Cokoliv se školní tématikou hýří červenou a žlutou a to jsou barvy, které používám velmi málo. Tady jsem si z bloku malých papírů od Echo Park - kolekce Back To School vzala jen ten černý s písmenky. Washi páska je od Carta Bella, kolekce School Days a má velmi sympatický tlumený odstín žluté. 


A konečně se na stránku nominovalo i roztomilé pravítko od Doodlebug. A má evidentní radost:). Mám pro tyhle očičkaté věcičky od Doodlebug prostě slabost, ale naprosto chápu, že to tak nemá každý, že Didi:). 


Přeji vám hlavně pevné zdraví a ještě pevnější nervy se školou povinnými dětmi, pokud máte. 

Těším se na příště!



Žádné komentáře:

Okomentovat