pátek 19. listopadu 2021

INŠPIRÁCIA... FALL IN LOVE LAYOUT

Aj keď to už všade začína "voňať" Vianocami tak mňa ešte zatiaľ neopúšťa jesenná atmosféra. Mám pocit, že tento rok som si ju nejak málo stihla užiť tak prečo si to ešte nepredĺžiť aspoň na papieri. Poďte sa pozrieť čo som vytvorila.


Inšpiráciou mi bol sketch od HipKitClub, kde bol hlavnou dominantou veľký nápis a to snáď nikdy neomrzí. Ja som sa rozhodla pre veľký nápis FALL, ktorý som si najprv predkreslila na biely papier a následne jednotlivé písmenka vystrihla so vzorovaných papierov.


Aj keď fialová nepatrí medzi typické jesenné farby (a celkovo asi ani nie medzi obľúbené) trochu som jej na stránku zakomponovala. Pridala som pár listov v jesenných farbách, ktoré stránku pekne rozžiarili.


Aby nebola stránka zase len biela pridala som pár farebných fľakov a nakoniec som ju prišila cik-cak stehom na farebný podkladový papier. V pravom dolnom rohu som ohla okraj a pridala ešte pár ozdôb,


A ďalšia jesenná stránka bola na svete. Myslím, že týmto by som mohla jesennú tému uzavrieť a pomaly sa vrhnúť na vianočné tvorenie. Ako ste na tom vy? Už u Vás prevládajú vianočné motívy?

Teším sa na inšpiráciu







Žádné komentáře:

Okomentovat