pondělí 8. listopadu 2021

INŠPIRÁCIA... HALLOWEENSKE TEKVICE

Dnešný príspevok bude o trochu inom papierovom tvorení ako sú scrapbookové stránky. Aj keď Halloween nejak extra neoslavujeme tak som neodolala a malú dekoráciu som si vytvorila. Inšpirácia nie je moja, ale mám ju z Instagramu od @la_scrapperia a keď som ju videla tak sa mi to páčilo, že som si to chcela vyskúšať aj ja.


Jednoduché papierové tekvice ma očarili, nič zložité a efekt stojí za to a to ja mám rada. Na jednu (najväčšiu) tekvicu vám stačia 2 papiere veľkosti 6x6 inch, z ktorých si narežete 10 pruhov v rozmere 15 x 3 cm. Na obidvoch stranách si spravíte dierku, cez ktorú navlečiete kovovú svorku.


Potom už stačí len jednotlivé pruhy papiera rozložiť do tvaru tekvice. Nie je to nič zložité čo by bolo treba zdĺhavo opisovať. Na menšie tekvice stačí upraviť rozmery (ja som ešte spravila z pruhov v rozmere 10 x1,5 cm - stredná veľkosť a tá najmenšia z pruhov 7,5 x 2 cm) ale je na Vás ako si to prispôsobíte.

Najväčšia
Stredná
Najmenšia

A nasledovala tá najzábavnejšia časť - zdobenie. Ja som zvolila halloweensku tématiku + vyrezané listy, ale ani tu sa medze tvorivosti nekladú. Či už zvolíte viac "prírodného" zdobenia všetko bude vyzerať dobre.


Tak čo poviete, nie sú rozkošné? Vyskúšate ich aj vy? Nezabudnite sa potom pochváliť. Majte sa pekne, užívajte si jesenné dni a buďte zdraví.







2 komentáře:

  1. Já je asi nutně potřebuju! Krásné Ivi, tekvice, článek i fotografie! Máš nový foťák?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anicka diiki moc 😊 foťák nemám nový 😊 práveže som lenivá ho používať viac. Jednoduchšie to je mobilom že? Ale tu som použila foťák

      Vymazat