čtvrtek 25. listopadu 2021

INŠPIRÁCIA... VIANOČNÝ EXPLODING BOX

Keďže sa Vianoce pomaly blížia, dnes by som vám rada ukázala môj nový vianočný exploding box.

Tento krát nie je určený na darovanie peňazí, ale na malý darček. Vyrobila som ho zo sady papierov Watercolour Christmas, k papierom som zvolila kraftový základ boxu. Tri strany som ozdobila drevenými ozdôbkami - koníkom, domčekom a stromčekom. K nim som pridala výrezy vetvičiek, malé biele bobuľky a malé drevené vločky.



Štvrtú stranu som nechala voľnú na napísanie venovania. Do stredu boxu som vyskladala malú krabičku z kraft papiera a tiež som ju ozdobila potlačenými papiermi a tenšou jutovou stužkou. Krabička je otváracia a je tak akurát na vloženie drobného darčeka - napr. šperku alebo zásnubného prstienka pre vianočných romantikov :).


Z vonkajšej strany som ju ozdobila papiermi s motívom vetvičiek a medovníkov, vrchnák je pomarančový s veľkou jutovou stuhou.



Dúfam, že pod stromčekom urobí radosť :)

Prajem krásny deň!



Žádné komentáře:

Okomentovat