středa 10. listopadu 2021

INŠPIRÁCIA... VIANOČNÉ DOMČEKY

Vianoce nie sú už tak ďaleko, tak by som vám dnes rada predstavila svoje prvé tohtoročné vianočné priania.

Na prvé priania som si vybrala vyrezávaciu šablónu Village Landscape od Joy!Crafts s motívom domčekov. Samozrejme, už tradične som na prvý pokus siahla po kraft papieri v kombinácii s bielym papierom. Na kraft papier som som biely práškom naembossovala pečiatku s vianočným prianím a biele vločky. Z bieleho papiera som si vyrezala domčeky a nalepila som ich na spodnú stranu priania. Ešte som ho previazala prírodnou šnúrkou a pridala pár kvapiek bielych tekutých enameliek. Takto som si spravila štyri prianie, každé trošičku iné.







Domčeky sa mi na vianočných priania veľmi páčia, tak som rozmýšľala, ako by som ich ešte mohla použiť inak. Našla som zvyšok papierov Winter Magic od Echo Park, jeden svetlý a jeden tmavší. Tiež sa mi na nich biele domčeky páčili, tak som spravila ďalšie tri priania. Potlačený papier som použila ako podklad a na neho som dala biely papier s vyrezaným kruhom. Domčeky som dala do tohto kruhu, pod nimi je vidieť farebný podklad. Pridala som šnúrku, pár strieborných malých hviezdičiek alebo malých nálepiek snehových vločiek.







Rovnaký motív som spravila aj z kombinácie novinkových papierov od Paper Heaven White as Snow 01 a White as Snow 02 a strieborného lesklého papiera. Použila som zadné strany papiera, na jednom sú veľmi jemné šedé vločky a na druhom také šedé prskance. Strieborný papier k nim krásne ladí, čo ale na fotkách bohužiaľ nie je až tak veľmi vidieť.





Tento kruhový výrez s domčekmi vo vnútri som použila aj na kraft papier v kombinácii s bielou.




Zatiaľ posledným prianím s domčekmi je toto prianie, na ktorom som sa trošku vybláznila.

Podkladový papier je z kolekcie Warm & Cozy - Snowy Sky od Echo Park. Vyrezala som si väčší kruh z tmavšej časti papiera a veľa komponentov zo strieborného lesklého papiera - rámiky s hviezdami, vetvičky, hviezdu, malú vločku, mašličku (ktorá je pôvodne zo šablóny so svadobnými prsteňmi, tie som odstrihla) a samozrejme domčeky. Nalepila som ich na kruh a ten som nalepila na svetlejšiu časť papiera. 

Hore som pridala mašličku - chcela som dosiahnuť efekt "vianočnej gule".

Ktoré sa vám najviac páčia? Budem rada, ak mi dáte vedieť.

Prajem krásny deň!



1 komentář: