pondělí 22. listopadu 2021

CHALLENGE INSPIRACE... SILLY SMILES

Tolik jsem na tuhle barvu těšila, až jsem nestihla uzávěrku vyhlášení challenge. O svou stránku v barvě růžového řebříčku - pink yarrow- se podělím tedy dnes. A tentokrát jsem opravdu provětrala zásoby, žádné dokupování se nekonalo. Z čeho mám ale ještě o kusanec větší radost je, že jsem si konečně úspěšně vyzkoušela práci s reaktivní fólií. Úspěšně znamená, že jsem ji konečně použila sama, bez pomoci, na designu, který jsem si sama vymyslela a nemusela jsem to vyhodit. Halelujá. 

Podkladový papír Sunset od Heidi Swapp jsem otáčela po i proti směru hodinových ručiček až mi nakonec krásně určil celkovou kompozici.  Kolekce se jmenuje Care Free, což je teda jméno, při kterém se nemůžu ubráni asociacím na dávnou televizní reklamu, ale je to kolekce překrásná a naprosto univerzálně použitelná. Reaktivní folii od Heidi Swapp v barvě Hot Pink jsem "zažehlila" pomocí standardní laminovačky. Použila jsem razítko růží z kolekce Marigold od Crate Paper na které jsem prstem nanesla slabou vrstvu transfer gelu od Deco Foil. Nechala jsem to malinko zavadnout a tiskla. Otisk není vůbec vidět, ale nebojte, folie pro projetí laminovačkou opravdu zůstane tam, kde byla aspoň trocha gelu. Není to asi ideální medium na razítkování, ale překvapivě i tak detailní razítko, jako použité růže mi přišlo celkem použitelné. Gel je spíš na práci se šablonami, ale nejsem perfekcionista a výsledek mi přijde docela "funky".


Odlesky to hází parádní. Zase trochu kumšt to vyfotit. V barvě "magenta" jsem použila i dost výrazné látkové a flitrové hvězdičky. Jeden z mých spontánních nákupů v galanterii. Tam byly neodolatelné, doma už tolik ne a jejich použitelnost při mém stylu tvoření dost zpochybnitelná. Na tuhle stránku ale perfektní, což mi nezkazí ani fakt, že i tak jich zbylo v sáčku pořád dost. A mám ještě tyrkysové, zelené a stříbrné. Cha. Flitry ze stejné galanterie, stejně brutálně růžové a stejně perfektní na tuhle šílenou stránku:). 


Všechen ten glamour styl zdobení unese jedině černou. Takže fotka černobílá, washi pásky černobílé, písmenka od Tima a perfektní chipboard od Crate Paper z kolekce Carousel. A nějaké starší chipboardy z archu kolekce Cute Girl


Na zdobení jsem ještě kromě cákanců černou tuší použila i malé dekorační kamínky Clear Drops od Pretty Papers, které vypadají jak malé kapičky vody. A úplně stejně fungují. Jako taková malilinká lupa

Pamatuji si moji učitelku na výtvarku, jak máchala štětcem nad výkresem a pořád opakovala ..."nebojte se barev!"... Takže asi tak. Nezalekněte se listopadové výzvy a pojďte do toho! Moc se na vaše příspěvky těšíme!

A já se těším na příště!



2 komentáře:

  1. Krásné! To razítkování gelem je náhodou super nápad! Martina S.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc Martino:). Nápad dobrej, provedení je takové funky. Paradoxně líp vyšly detailnější části než plně plochy.

    OdpovědětVymazat