sobota 15. ledna 2022

CHALLENGE MASTER 2021

Na tuto chvíli jsem se moc těšili a věříme, že i mnoho z vás. Krásný, již třetí ročník naší celoroční soutěže CHALLENGE MASTER je za námi a můžeme si ho vyhodnotit. Během jedenácti výzev jsme si všichni, včetně design teamu, vyzkoušeli více či méně monochromatické tvoření v barvách vzorníku PANTONE. Nejen barvy byly velkou výzvou, ale jak se ukázalo, ještě složitější bylo trefit se do daného hesla. ..."Barevné challenge za mě byly super - leckdy dost výzvou kvůli "heslům" ... v tom si myslím jsem nebyla sama. Ono na přání není úplně sranda vymyslet nápis, který musí obsahovat dané slovo tak, aby to dávalo smysl." zhodnotila letošní přáníčkový maraton Terezka

"Farebná challege bola fajn, ale viem, že u mňa tie heslá neboli na 100% splnené, dokonca asi ani na 50.. Ale robila som čo sa dalo :))"... kvituje Danielka.

A Anička? ..." Budu upřímná, právě challengepřinutily v tom loňském náročném roce aspoň trochu tvořit. A ač pod tlakem nakonec jsem si každou stránku prožila a užila do mrtě. Myslím, že nejsem sama, kdo to tak měl.  Scrapbook mě pořád baví, pořád si chci lecocs zkusit, když vidím něco inspirativního. Prošla jsem si všechny stránky, které jsem v loňské výzvě vytvořila a musím naprosto sebekriticky uznat, že jsou úžasné:). U té hořcicové jsem to úplně netrefila a stále mi chybí poslední šedá, ale tu si jdu udělat hned teď! Poměrně často jsem sahala po fotkách staršího data, je dobré mít resty. Doplnila jsem mezery třeba v albu 5 let starém:). 

I pro Ivku ..." bola tá farba občas výzva, ale o tom to je. Bavilo ma to a podobne ako Anicku tak aj mňa to toľko krát nakoplo, že som vytvorila stránku do challenge a jednu, dve k tomu.

Když se ohlédnete za tím, co jste loni během výzev vyrobili, budete určitě spokojení. Třeba byla nějaká barva, do které se vám vůbec nechtělo a nakonec je to to nejlepší, co jste za loňský rok vytvořili!:) Napište nám své malé příběhy, zážitky a zkušenosti. Pojďme si trochu zabilancovat než tuto barevnou kapitolu definitivně uzavřeme. A než se pustíme do výzev nových a opět trochu jinak. Jste zvědavé? Brzy se dočkáte! Nebudeme tu už protahovat, mockrát vám VŠEM DĚKUJEME!!!

P.S. Barvou PANTONE pro rok 2022 byla vyhlášena levandulově fialová VERI PERI, co vy na to?:)))



Během roku jsme dostaly úžasných 285 příspěvků (126 přáníček a 159 layoutů). A to od 35 kreativních soutěžících. NÁDHERA! Jste úžasné! Čísla jsou sice menší jak v loňském roce, ale pořád je to tedy velké WOW! Pokud jde o nejoblíbenější barvu, a hodnotila by se podle účasti, tak tu jsme vám nabídli hned v prvním kole - RIVERSIDE. Účast během roku klesala a nejmenší účast jsme zaznamenali v listopadu a v prosinci, což opět plně chápeme:). 

Některé z vás tvořily výhradně přání, některé naopak výhradně layouty a některé od každého trochu. Jsou mezi vámi i takové, které se zúčastnily všech 12 výzev a to v obou kategoriích zároveň! 

SMEKÁME PŘED:

Janou Č.
Martinou S.
Romanou D.

Vám rozhodně náleží vytuněný titul ABSOLUTNÍ CHALLENGE MASTER 2021! :-)

V kategorii přání se dále všech 12 výzev zúčastnily:
Bea P.
Lenka Hyhlíková
Marie M.
Petra M.
Radka K.

V kategorii layoutů se dále všech 12 výzev zúčastnily:
Hana Č.
Katarína o.
Lucie M.
Šárka F.
Vendy V.
Zdeňka J.


Všem těmto 14 vytrvalým a šikovným náleží titul CHALLENGE MASTER 2021 a slevovou poukázku na nákup v e-shopu Pretty Papers s 20% slevou.  Navíc všechny postoupily do slosování o BIG SHOT (nebo vyřezávací šablony ve stejné hodnotě). Poukázku obdrží během února. Slosování letos opět provedla Anička ve spolupráci s dcerou Šárkou, která je i  autorkou videa :).

VŠEM ZÚČASTNĚNÝM MOC GRATULUJEME!!!

VÝHERCEM SE STÁVÁ....!!!!






10 komentářů:

  1. Všem moc děkuji za to,že tyhle challenge připravujete.Pro mě to občas barevně bylo vystoupení z mé komfortní zóny,ale o to víc mě to bavilo. Heslo pro mě bylo odrazovým můstkem,nepíšu na stránky jurnaling, takže jsem se vždy snažila,aby heslo bylo hlavní výpovědí k fotografii.Taky bych chtěla poděkovat všem hlasujícím, které mi poslaly nějaký hlas, protože díky nim jsem se nejednou dostala na vrchol.Nebít termínů na challenge a zajímavých a neotřepaných výzev,horko těžko bych se dostala v nabitém programu ke slepení stránky.Díky moc,že mi pomáháte plnit alba vzpomínkami a už se těším na letošní výzvy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky Lucie! Za vše! Zajímavé vědět, že heslo bylo pro někoho tím určujícím prvkem... a schválně jsem si znova s koukla Tvé úžasné výtvory... a opravdu se Ti to dařilo vyjádřit! ;) Říkám si, jestli by neměly mít soutěžící nějakou šanci své dílo slovně obhájit...co myslíte? :)

      Vymazat
  2. Takové obyčejné krásně slunečné nedělní ráno.... to jsem teda nečekala, že se objeví nějaká šok způsobující okolnost :). Jelikož už mám trošku scrapabsťák, ale nikoli záminku v podobě challenge, která by mě dostatečně nakopla k odsunutí všech povinností, šla jsem nakouknout, jestli nevisí náhodou nějký článek k pojetí letošní challenge. Jsem už strašně zvědavá, co na nás vymyslíte. Ta letošní barevně heslová mě inspirovala skvěle. No a nevisí, ale to, co jsem objevila, mi fakt šok zůsobilo. Radostný šok, o to větší, že nejsem vyhrávací typ, na který štěštíčko rádo sedá. Navíc můj rok 2021 mi dal neuvěřitelně zabrat, byl snad nejnáročnější v mém dosavadním životě a já se už několik týdnů ladím na vnitří i vnější změny. Zdá se teda, že se vše k lepšímu obrátí, pokud příšerný rok vyvrcholí takovou úžasnou zprávou, jako že můj scrapkoníček získá díky báječné úžasné nečekané těch adjektiv by ještě bylo výhře tolik nových možností. Moc děkuju, moc se těším na další výzvy, navíc s takovým pomocníkem. Jsem zkrátka momentálně dokonale u vytržení z reality s hlavou v oblacích. :):) Vaše všechny a všechno teď právě milujicí Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) ... tak to je paráda!!! Moc gratuluji a s holkama se těšíme, co s tím strojem vytvoříš!

      Vymazat
    2. U nás to byla taky velká radost, když dcera Šárka vylosovala jmenovkyni;). Díky za tu krásnou reakci, radujeme se s Tebou!

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. Šárka Šárce moooooc děkuje za tu pro mě šťastnou ruku. Ještě jsem té myšlence na výhru nepřivykla :).

      Vymazat
  3. Děkuji za celoroční dávku inspirace a výzev. Byla to zábava. Jsem hrdá na titul Challenge Master. Děkuji také za hlasy, které mi vždy udělali radost.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluji, Šárko! Tvé layouty jsou vždy opravdu nápadité a inspirativní. Těším se moc na další!

    No, já jsem se letos moc nevyznamenala... podařilo se mi zúčastnit se prvních šesti nebo sedmi výzev. Pak jsem nastoupila po dlouhé pauze do práce, následoval podzim plný změn a byl konec nadějím 🤣 Do konce roku jsem slepila už jen jedno jediné přáníčko...
    Situace už je však na všech frontách klidnější, a tak plna každoročního lednového optimismu vyhlížím nová témata a novou inspiraci 😊

    Děkuji moc všem "pretty papers" holkám a těším se na další společné sdílení.

    OdpovědětVymazat
  5. Baru, moc děkuji za hezká slova. Úplně tě chápu, taky jsem od září zpátky v práci a podzim plný změn se mi přehoupl do zimy ve stejném duchu... yšetřit čas a hlavně energii na scrap byl úkol téměř nad mé síly.. rozhodně pokud bych neměla motor v podobě challenge, byl by a stránka by možná nepřibyla ani jediná. Znovu holkám moc díky a tobě letos více pohody a klidu na scrap, aby tvé krásné stránky zas zářily v challengích a alba se plnila :)

    OdpovědětVymazat