pátek 21. ledna 2022

INSPIRACE... KVĚTINOVÝ SHAKER

Zdravím vás všechny v novém, a určitě lepším, roce 2022. Co bych vám holky popřála ... zdraví i štěstí už vám určitě vinšovali, a tak za mě prosím přijměte jedno životní moudro. Život je o užívání si malých věcí, okamžiků s blízkými i zvířecími miláčky ... přeji vám, abyste si v roce 2022 vždy našly čas a ty malé věci a okamžiky si vychutnaly. No a když je potom zachytíte třeba na LO, bude to značka ideál :-)

Moje první letošní inspirace je shaker. U mě poslední dobou docela opomíjená interaktivní věcička. Říká se, když nevíš, vrať se ke kořenům. Tak jsem poslechla. Shaker milují především děti, ale já ho zkusila pojmout tak nějak elegantně a květinově. A vyšlo mi z toho nakonec přání, které je hravé a zároveň ne pro děti :-) 

Mimochodem kdo uhodne, co je na finálních fotkách jinak než ve videu získává bludišťáka :-)

Pojďme na to!


Ve videu je použita hudba z www.bensound.com


Mějte krásný den!






Žádné komentáře:

Okomentovat