pátek 28. ledna 2022

INŠPIRÁCIA... SVADOBNÉ PRIANIA GOLDEN DREAMS

V dnešnom príspevku by som vám rada ukázala niekoľko svadobných prianí, ktoré som vyrobila z kolekcie Golden Dreams.


Na tieto priania som použila hlavne malú kolekciu Golden Dreams / Flowers, z ktorej som si povystrihovala veľa listov a aj pár kvetín. Prvé prianie bolo veľmi jednoduché, podkladom bol papier z tejto malej kolekcie, pár vystrihnutých kvetín a listov, šnúrka a nápis.



Na druhé prianie som použila kúsok z papiera Golden Dreams 05, nápis, vystrihnuté listy, šnúrku, pár malých kvietkov Sweetheart a malé srdiečko a vetvičky z lepenky.


Niekoľko prianí som spravila na bielom podklade, zdobenie je z vystrihnutých listov, kvietkov, malých srdiečok z lepenky a zelených kamienkov:






A napokon posledné prianie na bielom podklade z lisov, kamienkov a modrých papierových motýľov.



Prajem krásny deň!



Žádné komentáře:

Okomentovat