pondělí 17. ledna 2022

INŠPIRÁCIA... EXPLODING BOX K NARODENIU DIEVČATKA

V dnešnej inšpirácii by som vám rada ukázala najnovší exploding box, ktorý som vyrobila pre príležitosť narodenia dievčatka.

Na výrobu exploding boxu som použila sadu papierov The Rose and the Ring od Paper Heaven, Vybrala som si papiere, ktoré majú motív menších ružových ružičiek na bielom podklade a skombinovala som ho so svetlým šedým papierom s bielymi ornamentmi, keďže som ho nechcela spraviť celý v ružovej farbe. Vrchnák som ozdobila papierovými kvietkami, lepenkovými výrezmi a nápisom.



Vo vnútri som ozdobila dve strany lepenkovými výrezmi a 3D postieľkou z lepenky, ku ktorým som pridala nápisy.




Druhé dve strany ostali voľné na venovania, peniažky sa uviažu do stredu krabičky do stužky. A takto vyzerá box po otvorení celý.

Tak už len dúfam, že obdarovaným vyčarí úsmev na tvári :)

Prajem krásny deň!



Žádné komentáře:

Okomentovat