pátek 4. února 2022

CHALLENGE INSPIRACE... SAZINKA

Kovových ozdob mám hodně. Stříbrné, bronzové, nerezové a zlaté snad ve všech odstínech. Naladila jsem se tedy na materiál tohoto měsíce a mám velké ambice. Začala jsem zvostra, na dnešní stránce jsem "uplatnila" hned čtyři kousky. Barevně je stránka spíš podzimní, fotky barevné a dvě, už staršího data. Taková malá obrazová reportáž o tom jak samou láskou sežrat malého králíčka.

Na pruhovanou kompozici jsem použila naprosto úžasný papír Dream Big od Maggie Holmes z kolekce Marigold. Kolekce je barevně moc příjemná a fantasticky ladí s Days of Splendor od Pink Fresh Studio. Proužky z papíru jsem rozstříhala a roztřepila jim okraje. Nápad to můj není, opět jsem se inspirovala u Missy Whidden a její říjnové stránky pro Hip Kit Club v roce 2020. Stejně jako ona jsem nalepené pruhy vydatně postříkala bílou akrylovou barvou. Moc ráda mám akrylky od Artiste. Mají krásné odstíny a tak akorát velikost. Bílá akrylka byla na této stránce jediné mix media, ke kterému jsem se odhodlala. 


Nápis Sazinka je  vyskládaný z krásných puffy písmenek Thickers Delightful od American Crafts. A na eSko jsem zavěsila hned dva kovové přívěsky. Mini střepec od Maggie Holmes z kolekce Flourish a zlatého králíka ze stužkového střapce z kolekce Garden Party. Malá černá písmenka od Tima vyřeší každý problém. Hlavně ten, kdy nevíte co použít na podnadpis


Kolekce Garden Party od Maggie Holmes je hodně bohatá na nepapírové ozdoby. Další krásou se kterou přišla na trh jsou zlaté kruhové sponky s drobnými rytinami. Barva zlata je úžasná a moc jsem je někde chtěla použít. Nakonec jsem je nalepila za fotky celé bez zasponkování, fotka se totiž příliš deformovala a viditelný kroužek se mi tentokrát nehodil. Ale mám ještě 4 na aršíku, příště použiji "správně". 


Další novinkou, kterou jsem ještě nikdy "neaplikovala" je růže složená z jednotlivých lístků z washi papíru. Prodává se jako klasická washi páska na kartonové cívce a postupně si odlupujete velké lístky, pak malé, pak středový lístek a nakonec dva zelené dospod. A pak znova. Můžete začít odlupovat na další květ. Docela vtipné, jen lepidlo moc nedrží, hotový kvítek je třeba zafixovat ještě lepidlem. Na stránce jsem použila i spoustu klasických samolepek z aršíku Marigold a výseků z Days of Splendor


Jestli máte potřebu trochy té zvířecí roztomilosti, na protistránku v albu jsem zvolila velkou fotku se všemi třemi fešáky ušáky pohromadě. Dnes už má černoušek vlastní děti a Sazinka je babička. Jak ten čas letí.:) Krásný víkend všem!


A těším se na příště!



Žádné komentáře:

Okomentovat