středa 16. února 2022

CHALLENGE INŠPIRÁCIA... PÁNSKE PRIANIA

Tento mesiac máme challenge na tému kovových ozdôb a podarilo sa mi pripraviť pár inšpirácií. Presnejšie tri pánske priania, do ktorých som zakomponovala kovové svorky, ktorých mám doma kopec ale už dosť dávno som ich nepoužila.

Priania som sa snažila spraviť jednoduché, nie moc prekombinované, a preto som siahla po šablóne kruhov. Z rôznych papierov, hlavne jednofarebných, som si vyrezala kruhy a narezala pásiky. Tak mi ako prvá vznikla pohľadnica k 30-tim narodeninám. Aby zas neboli až tak úplne jednoduché, pridala som svorky, na ktoré som upevnila šnúrku. Do stredného kruhu som nalepila číslo 30 a okolo som ešte nalepila dva znaky. Nakoniec som ešte pridala razítko s venovaním, pár bielych tekutých enamelových bodiek a kartónovú nálepku v tvare hviezdy.

Druhé prianie je podobné ale menšie. Pozadie na biely papier som si ozdobila washi páskami, ktoré mi farebne ladili k podkladovému papieru a kruhom.


Do tretice som kruhy vymenila za hviezdy a použila som modrý a sivý papier v kombinácii s kraft papierom.



Už sa teším na vaše skvelé práce a prajem krásny deň!



Žádné komentáře:

Okomentovat