pondělí 21. února 2022

INŠPIRÁCIA... CARTA BELLA SPRING MARKET

Ja myslím, že zimy sme si užili už dosť čo poviete? Vôbec by mi nevadilo keby prišla jar predčasne kľudne aj zajtra :-) a preto som sa rozhodla, že ju privolám aspoň na papieri. Prevetrala som svoje papierové zásoby a natrafila na staršiu kolekciu od Carta Bella - Spring Market, ktorá sa mi farebne hodila čiže nič nebránilo tomu aby som sa pustila do tvorenia.


Biely základ je už taká klasika, ktorá nemôže chýbať. Aj keď som už dosť papierov z kolekcie nemala  v plnej veľkosti snažila som sa využiť to čo mi ostalo. Pôvodný zámer bol vytvoriť stránku v rozmere 12x12 inch. Nakoniec som ju zmenila na rozmer 9x12 inch.


Stránku sa snažím väčšinou zladiť k fotke a nebolo to inak ani tento krát. Keď som videla ten bicykel, bolo rozhodnuté (priznám sa, že hlavne kvôli nemu som použila túto kolekciu). Po dlhom čase som vytiahla aj šijací stroj a po stranách papier prešila.

Ako sa vám páči?  Ja som viac než spokojná. Som rada, že sa mi podarilo aspoň niečo z mojich zásob spotrebovať. Prvá stránka bola hotová a mňa to lákalo spraviť ešte jednu


Neviem ako to máte vy, ale ja keď niečo vytiahnem tak sa to snažím využiť na maximum (aj keď to nie je vždy) ale myslím si, že táto kolekcia sa podarila, ďalší nápad prišiel tak prečo to nevyužiť.


Túto stránku som venovala sestrinej jazvečíčke Simbe, ktorá rada trávi čas na záhrade a pomáha záhradníčiť (samozrejme len vtedy keď je pekne a teplo :-) a fotky z jedného takéhoto dňa som práve použila.


Tento krát som papier nestrihala, ale trhala. Chcela som dosiahnuť, aby to nepôsobilo veľmi pravidelne. Žiadne zdĺhavé postupy: pár zbytkov papiera, samolepky a vyrezaný nadpis a stránka bola hotová.

A sme na konci. Zaujímalo by ma ako ste na tom vy? Vraciate sa po čase aj k starším kolekciám, alebo siahate len po tých aktuálnych.

Majte sa krásne a snáď tá jar k nám dorazí čo najskôr.


 


2 komentáře:

  1. Ivi to je taková pastelová krása! Úplné pohlazení na duši. Já se osobně moc ráda vracím ke starým kolekcím, hlavně proto, že je nikdy nezvládnu použít jako nové:). A vlastně musím říct, že to vždycky dopadne lépe než když se mi náhodou povede použít něco nového a hned. Asi mi to doma musí vždycky trochu uzrát. A myslím, že se po čase projeví, jak moc je kolekce povedená. Zrovna tahle se povedla hodně. Hned jdu z těch zbytků něco vymyslet...to kolo tam pořád ještě mám :).

    OdpovědětVymazat
  2. Anička diiki moc. No ja to mám asi podobne ako ty, že to musí trochu uzrát aj keď ma to samozrejme láka tvoriť z toho aktuálneho ale niekedy tie zásoby musíme pominat ☺️

    OdpovědětVymazat