pátek 11. února 2022

INŠPIRÁCIA... WINTER FUN LAYOUT

Ahojte, dneska som tu opäť s novou inšpiráciou na rýchlu zimnú stránku. Hneď ako som videla fotky, ktoré mi  poslal brat so sánkovačky s deťmi som si povedala, že zasneženú stránku som tento rok ešte nerobila a že je to potrebné napraviť. Tak som sa pustila do výroby.


Nečakajte nič veľmi zložité a zdĺhavé (na také v priebehu týždňa, kedy som stránku robila a chodím do práce nemám čas :)  Preto som ju mala nalepenú asi do pol hodinky. Inšpiráciou mi bola fotka, ktorá vyšla a je zábavná.


Nápis fun je vystrihnutý z jedného papiera od Alexandra Renke a slúži mi ako šablóna (už som ho raz použila na inú - letnú stránku) a určite ho ešte pár krát využijem. Baví ma keď môžem jednu vec  využiť na viac krát a vždy je z toho iný výsledok.


Stránku som sa farebne snažila zladiť (nakoniec ako vždy) k fotke. Siahla som do starých zásob a spotrebovala 2 papiere :-) pridala som pár výsekov v zimných motívoch a samozrejme nemohli chýbať vločky, ktoré som si vyrezala na Big shote. Na záver pár enameliek a farebných prskancov a stránka bola hotová.


Čo poviete, môže byť?  Ja som z výsledkom spokojná.  Snáď sa bude páčiť aj vám.

Želám vám pekný deň, vidíme sa na budúce.





Žádné komentáře:

Okomentovat