pondělí 7. února 2022

INŠPIRÁCIA... HELLO BABY BOY

V poslednom čase ma celkom chytila tvorba pre deti. Mám rada detské farby a motívy a práca s nimi ma veľmi baví. V dnešnom príspevku by som rada ukázala pár vecí pre chlapcov - priania k narodeniu, narodeninové prianie a exploding box k narodeniu chlapčeka.

Všetky tieto veci som spravila z kolekcie Hello Baby Boy od Echo Park. Prvá bola pohľadnica k narodeninám s leňochodom v strede.


K nej pribudli dve priania k narodeniu.





Neviem prečo, ale pohľadnice robím najradšej, takže až po týchto troch pohľadniciach som sa pustila do exploding boxu. Ozdobené sú tri vnútorné strany, na štvrtej je venovanie. Ku krabičke som doladila stuhu do stredu a na vrchnák vo svetlej žltej farbe.







Prajem krásny deň!



Žádné komentáře:

Okomentovat