pondělí 18. dubna 2022

CHALLENGE INSPIRACE... JARO V HÁJOVNĚ

Fotku se slepicí v náručí musí mít z dětství prostě každý. To je něco tak důležitého, jako navštívit Pražský Hrad. A když už scrapujete takto důležitou fotku, je jasné, že to bude teď v dubnu, že použijete peříčka a pak nám svůj výtvor pošlete do challenge. Domluveno?:). Já jsem se hecla už ke druhé stránce, výzva je to tentokrát pro mě opravdu veliká. Chtěla jsem motiv jarního věnečku a peříčka zakomponovat právě do něj. Vlastně úplně stejně, jako když si uděláte věnec na dveře. Barevně i motivem se tentokrát dostala ke slovu opět kolekce Spring Market od Carta Bella. Nádherné kombinace barev a velmi použitelné motivy. A kolekce je ještě k mání! 


Peříčka jsem letos sháněla na výrobu právě onoho věnce na dveře. KropenatáDidi v obchůdku, mé oko se zalíbením spočinulo ještě na bažantích peříčkách u Stoklasy v galanterii. 


Hodně jsem tentokrát použila plotr. Základ pro věneček je ze souboru Leaf Wreaths od Justnick, který jsem vyřízla z bílé čtvrtky - používám papír Dalí z Grand Papíru - má jemnou strukturu a hlavně je velmi dobře použitelný na plotru. Gramáž 200 je akurátní jako podkladový papír i právě pro vyřezané motivy. Zelené lístečky jsou vyřezané ze zeleného vzorovaného papíru a řez není úplně ideální. Moje tradiční nastavení plotru nezvládlo řez středové části lístku a tak jsou trochu chlupaté. Ale nevadí, je to "příroda" :). 


Samolepky z archu Spring Market mají i malý dotek šedo modré, ladí tedy krásně s fotografií. Tentokrát jsem nic nevystřihovala, jen slupovala květinky z archu. A použila jsem téměř všechny. 


Velké samolepky jsou většinou trochu oříšek, ale tentokrát mi ten obří náklaďák přišel jako přesně to ono! Chvíli jsem hledala, kam ho na stránce zaparkovat, ale je tam a nakonec úplně celý! A je boží! Místo předního kola je puffy písmenko od Studio Calico a místo poklice je srdíčko:). Jsem to ale hračička:).  Nápis dokončen pomocí písmenek od Tima


"Dřevěná" podkladová čtvrtka, kterou jsem použila, nepatří do kolekce Spring Market, i když tam také podobnou najdete a "dříví"  je tam dost. Krásný světlý odstín dřeva má ve své nabídce značka Bella! a ještě vám navrch přidá jemný perleťový nádech. Nic dramatického a proto se mi to líbí. Na fotce to není vidět, což je trochu škoda.  


Už se moc těšíme na vaše peříčkové příspěvky do challenge Inspirace je všude spousta, i my s design teamem jsem se do dubnového materiálu pustili s chutí. 

Těším se na příště!



1 komentář:

  1. Tak to je pravda 😁 fotka se slepicí je v každém albu. Mám jí z dětství já a moje děti taky. 🤣🤣🤣

    OdpovědětVymazat