středa 27. dubna 2022

INSPIRACE... NELLY

Někdy se mi stane, že to prostě přeženu. A někdy to nejde spravit. Teď myslím samozřejmě tvorbu scrapbookové stránky a dnes tu mám přesně jednu takovou. Jako obvykle jsem se nechala inspirovat nápadem z Pinterestu a svůj vzor jsem následovala opravdu poctivě. Moc se mi líbila rámečková kompozice a možnost použít spoustu materiálu z kolekce Days of Splendor od Pink Fresh Studio. A já mám z této kolekce všechno. A papíry dokonce dvakrát!


Rámečky jsem vystříhala z jednoho z papírů a moc jsem si to užila. Prostá chvilka bez starostí, co bude dál:) Dál bude další rámeček a je jedno jaký, vystřihnout chci všechny.  Další krok byla tvorba chrastidel a naplnění flitry. Směsi jsou moje vlastní a kombinovala jsem je jak ze směsí od Buttons Galore , které mám - Cactus, Mermaid, Seaside Holiday, Spring Butterflies a My Valentine, tak z jednobarevných bez značkové příslušnosti. 


Chrastidla jsem vyrobila pomocí 3D lepící pásky a acetátové folie. Rámečková chrastítka byla úplně neodolatelná a chrastila jsem si s nimi jak malá holka:). Skvělá antistresová hračička - doporučuji:).


Kompozice řady rámečků je v originále jemně rozbitá neutrálními černobílými květy a lístky a i to jsem se rozhodla dodržet. Trochu to tu smršť barev a vzorů uklidní. opět jsem vystřihovala - tentokrát ze čtvrtky z kolekce Carousel od Maggie Holmes a Crate Paper


Třešničkou na dortu bylo zdobení pomocí puffy samolepek ze stejné kolekce. Třešniček bylo poměrně hodně a i ten dort je trochu zdobnější. Ale upřímně, pokud bych dala puffy ozdob méně, stejně by z toho nebyla "klidná" stránka. Od použití látkové mašličky a enamelek jsem už opravdu upustila:). 


Nadpis na takto bohatou stránku musel být jednoduchý a ideálně černý. Hodila se puffy abeceda od Pink Fresh Studio - mám  starší, která je černá, ale úplně stejný font je i v puffy abecedě kolekce Days of Splendor. Černou barvou jsem se snažila tu barevnost trochu zkrotit, takže na řadu přišly i černé cákance.


Stránka je trochu přehnaná, ale je hotová. Kdybych jako podkladní papír použila pouze bílou čtvrtku a ne kostičkovaný papír s lístkovým rámečkem, stránce by to prospělo. Ještě ukázka i protilehlé strany v albu s velkou fotkou


A obrázek mé inspirace nesmí chybět.


Těším se na příště!



Žádné komentáře:

Okomentovat