pátek 15. dubna 2022

CHALLENGE INŠPIRÁCIA... VEĽKONOČNÉ PRIANIA

Zadanie novej challenge odštartovalo tvorenie mojich tohtoročných veľkonočných prianí.  Po úspechu z minulého roka som neodolala ani tento krát a pustila sa do výroby. Bola som rada, že sa môžem trochu odreagovať od náročných dní v práci a užívala si tvorenie. A čo mi vzniklo pod rukami? Poďte sa pozrieť.


Ako prvé som tvorila prianie s pierkami, ktoré ste mohli vidieť pri zadaní aprílovej challenge. Keď už som mala pierka vonku použila som ich aj na ďalšom prianí ladenom do žltých tónovŠablóny vajíčok sú ideálnym pomocníkom a dá sa s nimi vymyslieť kadečo.


Rovnaké prianie ale iná farebná kombinácia. Inšpiráciu na toto prianie som si zobrala z jedného videa na Instagrame kde som videla výrobu dekorácie z rozbitého vajíčka. Tak prečo si niečo podobné nespraviť aj z papiera.  Vajíčko som si upravila a "naplnila" ho malými kvetinkami, zajačik nemôže chýbať, mašlička, nápis a bolo hotovo.


Toto vyrezávané vajíčko od Elizabeth Craft vyzerá krásne aj samotné. Ja som k nemu pridala ešte pár výrezov kvietkov, enamelky a puffy samolepky malých zajačikov a ďalšie prianie bolo na svete.





Ako môžete vidieť každé prianie je iné, ale nič veľmi zložité. Vajíčko, zajačik, pár kvietkov a tak dokola. Ale baví ma to vymýšľať a spájať rôzne motívy a farebné kombinácie.


Na tomto prianí trvalo asi najdlhšie vystrihnúť zajačika z papiera od Alexandry Renke a motív kvietkov z papiera od Piatek 13. Inak som ho mala nalepené asi do 5 minút. Myslím, že naozaj platí, že v jednoduchosti je krása.



A sme na konci. Som zvedavá, ktoré prianie je vašim favoritom, dajte mi vedieť v komentári.

Budem sa tešiť zase na budúce.









Žádné komentáře:

Okomentovat