středa 13. dubna 2022

CHALLENGE INŠPIRÁCIA... VEĽKONOČNÉ PRIANIA

Na prvé tohtoročné veľkonočné priania som si vybrala papierové pásy od Paper Heaven s jarnými motívmi - vajíčka a vence s košíkmi, vajíčka a snežienky a motýle.

Samozrejme, ako prvé som si opäť musela všetky obrázky povystrihovať a potom som ich už len spolu kombinovala. Podklad som zvolila biely a veľkonočné obrázky som spojila ešte s vystrihnutými listami z kolekcie Paper Heaven Golden Dreams / Flowers.

Prvé som spravila pohľadnice so zajačikmi a motýľmi. Obrázky som čiastočne podlepila 3D štvorčekmi, aby vystúpili do popredia. K obrázkom som pridala len šnúrku a pečiatku s prianím.




Na ďalšie dve priania som si vybrala košík, hniezdo a kraslice. Tieto dve priania som doplnila ešte pierkami.




Je to pre mňa zmena, pierka som na veľkonočné priania použila prvý krát. Celkom sa mi to spojenie páči, len na fotografiách ho bohužiaľ nie je veľmi vidno, keďže je to biele perie na bielom podklade. Ale tak aspoň sa môj kocúr ako správny asistent potešil, keď som po rokoch perie vytiahla zo šuflíka :)


Prajem krásny deň!



Žádné komentáře:

Okomentovat