pátek 22. dubna 2022

INŠPIRÁCIA... NARODENINOVÉ EXPLODING BOXY

V poslednom čase je väčšina mojej tvorby venovaná exploding boxom. Pomaly ma stále viac zákazníkov oslovuje ohľadom výroby exploding boxu na chystanú svadbu. Robím ich veľmi rada, stále ma to baví, veľmi rada však pre zmenu siahnem aj po inej téme - narodenie dieťatka, krstiny alebo narodeniny. Preto som sa potešila, keď ma požiadala jedna pani o výrobu exploding boxu k narodeninám.

Zadanie bola pre mňa tak trochu výzva - mal byť pre 28-ročnú slečnu, ktorá je optička a má veľmi rada knihy. Zdobenie som mala prispôsobiť. V podstate mi dala voľnú ruku ale tieto veci tam mali byť. Tak som si nejakú chvíľu prezerala Pretty Papers a našla som všetko, čo som potrebovala. Vybrala som si papiere od Simple Stories z kolekcie I am - Beautiful a 3x4 Elements. K tomu do sady kartónové nálepky I am a ešte mi padli do oka nálepky Pebbles Lovely Moments. Kým mi balíček prišiel, našla som ešte nejaké papiere od Simple Stories, a aj pár kartónových a papierových samolepiek zo starších kolekcií, ktoré sa mi zadali, že budú ladiť. Potom som všetko dala dokopy, a za dve hodinky som krabičku spravila.

Na vonkajšiu stranu som chcela použiť čierny papier s kvetinkami, ale nakoniec som sa rozhodla pre svetlý krémový papier s kvietkami (bohužiaľ už neviem z ktorej kolekcie je). Vrchnák som ozdobila kartónovým vtáčikom, srdiečkom a flitrami.

Do vnútra som dala modrý papier Beautiful, na ktorý som spravila na troch stranách zdobenie. Použila som okuliare (slečna je optička), knihy (má ich veľmi rada), narodeninovú tortu, poháre so šampanským, kvety a flitre (je to v podstate taký mix z rôznych kolekcií Simple Stories).



Za každým kolieskom so zdobením je priehradka na vloženie peňazí, ako si zákazníčka priala. Na štvrtú stranu som vytlačila venovanie. Spodná strana ostala voľná, nakoľko tam plánovala dať špeciálny darček.

Fakt som sa tešila, že bola veľmi spokojná :) Ale keďže mi ešte ostali papiere aj ozdoby, spravila som si ešte jeden - ako som pôvodne plánovala, z vonkajšej strany čierny s kvietkami. Z vnútornej strany je krémový, ozdobené sú tri strany, na štvrtej je venovanie. Peniažky sa vložia do priehradky v strede krabičky.







A môžem sa zasa vrhnúť na svadobné :)

Prajem krásny deň!



1 komentář:

  1. Danielko, ty jsi vážně exploding boxová bohyně! Dáváš mi naději, že jednou... i já jeden takový vytvořím:).

    OdpovědětVymazat