středa 17. srpna 2022

INSPIRACE... BIKE PRINCESS

Letošní challenge s nepapírovými materiály mě neskutečně baví. Vytvořit pouze stránku pro inspiraci při vyhlášení tématu mi většinou nestačí a často začnu současně hned další. Je tolik způsobů, jak ty nepapírové ozdoby použít. Nedostatkem materiálu netrpím, nasysleno mám za ty roky opravdu dost. Třeba takové dřevo. Krásné dýhové ozdoby byly kdysi dávno i součástí trochu pohádkové kolekce Enchanted od Simple Stories. Vytvořila jsem z této kolekce spoustu stránek, ale některé dýhové ozdoby mi ještě zůstaly. Šárka nebyla princeznovský týpek ani jako malá, natož dnes, musela jsem tedy trochu improvizovat. Ale tolik jsem chtěla ta dřevíčka konečně použít. Tak se moc nesmějte :). 


Jedna z inspirací, kterou mám na Pinterestové nástěnce se konečně dočkala zhmotnění a já hledala jakékoliv modré květy vhodné k vystřižení. Našla jsem na krásném papíru od Pink Paislee z kolekce Indigo & Ivy a je to papír číslo 04. Spousta druhů květin, stačilo si vybrat. Barevně ladící papíry jsem použila ještě na velký kruh pod fotkou - to je papír číslo 05 a výsek kruhu pod fotkou, to je papír číslo 09, všechny ze stejné kolekce.


Modré květy jsem doplnila ještě krásnými listy v pískové barvě z papíru od Floriléges Desing. A k balíkům slámy samozřejmě spousta zlaté barvy. Zlaté cákance kultovní barvou Color Shine od Heidi Swapp a průhledné samolepky od Simple Stories, kolekce I am. Když už tahám historické zásoby, tak ať to stojí za to:).


Ale i do novinek jsem trochu sáhla. Hledaje ne moc velká písmenka se zlatým akcentem, narazila jsem na papír v archu 6x8in papírů kolekce Marigold od Crate Paper. Vystřihla 4 písmenka, co jsem potřebovala, podlepila 3d foam samolepícími kolečky a dokonalý nadpis byl na světě:). Holt není princezna jako princezna.


Na závěr jako vždy přiznávám předlohu a inspiraci, autora neznám, ale je to perfektní nápad. Zkuste také. Moc pěkná kompozice:).


Těším se na příště!




Žádné komentáře:

Okomentovat