středa 24. srpna 2022

INŠPIRÁCIA... RELAX TIME LAYOUT

Leto ubieha závratným tempom a ja som zatiaľ tých "letných" stránok veľa nestihla. Bolo to potrebné napraviť. Využila som fotku z nášho výletu k Neusiedlerskému jazeru a hlavnú úlohu zohrala kolekcia Pool Party od Echo Park. Nečakajte nič extra sofistikované a zložité, aj tento krát som sa vydala  cestou clean and simple. A ako to dopadlo? Poďte sa pozrieť.


Slnko, oblaky, kvety bez toho by to nebolo to pravé leto. A to všetko som na stránku použila.
Vždy ma pobaví ako sa nakoniec stránka vo finále liší od prvotného nápadu.


Ako prvé som si vzala do rúk vzorovaný papier s kvetmi a listami a začala ich postupne vystrihovať a ukladať v rôznych kombináciách na stránku. Schválne koľko krát pri tvorení zmeníte rozloženie? Mne sa to na prvý krát nepodarilo snáď nikdy.


Rozložené kvety by som mala a čo ďalej? Stránku treba niečím doplniť. Nakoniec som sa rozhodla, že to chce pár slnečných lúčov a oblakov. Tak som ich pridala. Lúče som vystrihla z jednofarebného žltého papiera (tie odporúčam objednávať spolu s kolekciou, viete nimi pekne doplniť a zjednotiť farebnú stránku)


A letná stránka bola hotová? Čo poviete? Jednoduché a rýchle tak sa mi to páči :). 

Užívajte si ešte naplno zostávajúce letné dni.





Žádné komentáře:

Okomentovat