pátek 19. srpna 2022

INŠPIRÁCIA... NETRADIČNÝ FOTOALBUM K NARODENINÁM

V apríli moja mama oslavovala narodeniny. Nejaký čas som dumala nad tým, čo by som jej dala, a potom som dostala nápad. Keďže miluje svoju rodinu, deti a vnúčatá a veľmi sa jej páčia moje exploding boxy, rozhodla som sa spojiť tieto dve veci do jednej.

U Didi som si vybrala a objednala papier na krabičku, biely papier s fialovými lístkami Beyond the Mist 04 od Paper Heaven. Spravila som si základ krabičky a oblepila narezaným papierom. Na vrch krabičky som dala fialovú mašľu a visačku s nápisom.

Do vnútra som poskladala menší box, z vonkajšej strany som ho tiež oblepila narezaným papierom a vlepila som ho do vnútra väčšieho boxu. Na vnútornú stranu som do oboch krabičiek narezala rodinné fotky.


Do stredu menšej krabičky som vytlačila venovanie a trochu som ho ozdobila malým srdiečkom a kvietkami Sweetheart.


Bolo to pre ňu krásne prekvapenie a veľmi sa mu potešila :). Boxy sú teda pre mňa naďalej srdcovou záležitosťou a ako som pri tejto príležitosti zistila, môžu byť veľmi univerzálnym darčekom.

Prajem krásny deň!



Žádné komentáře:

Okomentovat