pondělí 8. srpna 2022

INŠPIRÁCIA... BABY GIRL ALBUM AMELIA

Ahojte, hlásim, že foťák mám úspešne opravený, ale toho času na tvorenie medzi vyberaním nábytku a zariaďovaním bytu je stále pomenej. Aj napriek tomu som tu s niečím "väčším" ako je stránka alebo prianie. Keďže sa mi podarilo dokončiť ďalšie detské album na objednávku musím sa s vami podeliť o výsledok. Neskromne albumy majú vždy najväčší úspech :). Kto je zvedavý a chce vidieť viac? Tu je výsledok niekoľko týždňového lepenia.






V každom takomto albume, ktorý som doteraz robila sa snažím vymyslieť niečo "nové" aj keď s menšími obmenami. Ale osvedčené veci (ako napr. zatváracie špendlíky) používam opakovane.
Úvodná stránka je inšpirovaná (myslím že som ju videla niekde na Instagrame?) a tak sa mi páčila, že som vytvorila niečo podobné. Čo hovoríte na uvítaciu izbu?








Odklápačky, schovávačky to je  to čo robí album interaktívnym a zaujímavým. A miesta na fotky a zachytenie vzácnych momentov nie je nikdy dosť. Aby sa mi jednotlivé kartičky neodklápaly najčastejšie používam zatváracie špendlíky alebo rôzne šnúrky omotané okolo kovových svoriek.





Ak nie je stránka s odklápacími prvkami tak najčastejšie používam pre zmenu rôzne kapsy. Tu sa mi najviac osvedčil šijací stroj. Proste kapsu po stranách prišijem k papieru. Super to drží a ešte to aj dobre vyzerá. Samozrejme ak nemáte šijací stroj tak postačí aj lepidlo alebo obojstranná lepiaca páska.








Materiálu a papierov na takéto album budete potrebovať dosť, ale dajú sa využiť aj rôzne zbytky. Či už na vyrezanie ozdôb alebo na výrobu visačiek. Ja rada používam aj rôzne gombíky, malé korálky, kovové ozdoby. Všetky tie "ňuňu" veci  album pekne doplnia.





Opisovať každú stránku by bolo zdĺhavé a asi aj zbytočné. Tento krát som vsadila na fotky, ktoré hovoria za seba. Verím, že som vás inšpirovala a aspoň niečo si vyskúšate na svojich projektoch aj vy. Nezabudnite sa potom pochváliť.

Budem sa tešiť na budúce.





Žádné komentáře:

Okomentovat