středa 11. listopadu 2015

DIY TUTORIÁL... SKLÁDANÉ MINIALBUM

Vždycky, když se tady na blogu objeví další Markétino dokonale vymazlené album nebo deník, zkoumám a upřímně obdivuju každý detail. Jedno snap a insta album už jsem si také objednala, a mám předsevzetí, že je zvládnu dodělat do Vánoc jako dárek.

Dnes mám však pro vás návod na pidi album, které sice nemá milion různých kapsiček, detailů a vychytávek, ale zase je hotové za chviličku, a to doslova. Navíc tohle album s přehledem zvládnete i v předvánočním shonu, který už na nás číhá...


Na výrobu stačí jediná 12" čtvrtka, kterou si narýhujeme, nejlépe na rýhovací podložce, podle nákresu:


Tam, kde je nakreslená červená linka, čtvrtku rozřízneme. Ze čtvrtky nám vznikne písmeno W.


Poskládáme. Šrafované sousedící čtverce slepíme k sobě a polotovar alba pro 24 fotek 3" x 3" je hotov!


Aby album pěkně drželo tvar, na poslední list zvenku nalepíme stuhu a přelepíme čtvrtkou, aby se mašle opakovaným zavazováním nevytrhávala.


Zbývá doplnit fotky. Na ozdobu jsou skvělé taky PL kartičky 2x2, kterých mám z různých sad spoustu a příliš často je v PL nevyužiju.

Já jsem tohle album vyráběla po narození syna pro babičku. Aby svým kamarádkám nemusela fotky vnoučka ukazovat v mobilu, ale v roztomilém albu, které navíc v kabelce nezabere téměř žádné místo... Babička byla nadšená a já spokojená, že jsem album stihla slepit i ve shonu kolem čerstvě narozeného miminka.




Přeji radostné a rychlé tvoření!

7 komentářů:

  1. Děláme :-) je opravdu perfektní.

    OdpovědětVymazat
  2. No výborný návod... hned se do něj pustím zítra ...

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, Jitko, díky za tip ... pro babičky perfektní!

    OdpovědětVymazat
  4. jezis, to je takove ňuňací! a ještě s tím vnukem! :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je super návod. Děkuji - možná ho využiji pro kamarádku, která má teď porodit, tak jestli mi hned pošle nějaké fotečky, tak zpracuju a pošlu jí to jako dáreček k narození miminka. (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní, Jíťo, určitě vyzkouším - rychlé a efektivní návody já ráda :)

    OdpovědětVymazat