středa 4. listopadu 2015

VIDEO TUTORIÁL... LAYOUT WE ARE FAMILY

Pred časom sme boli s Alicou a mojim mužom na jednej príjemnej akcii pre deti, z ktorej sme si priniesli aj pár fotiek z fotobúdky. Chcela som z nej spraviť layout (konečne fotka na ktorej sme všetci traja spolu), a keď som dostala kolekciu We Are Family od Simple Stories, hneď som sa pustila do práce.


Pozadie som spravila čiernym tušom cez šablónu a vodovými farbami, pár vrstiev papierov pod fotku, nálepky, výseky a svorky. Použila som tu niekoľko transparentných nálepiek na fotky, ktoré ma úplne dostali už pri kolekcii Enchanted. Abecedu som vybrala z kolekcie I Am.




Na záver ponúkam video tutorál:



Prajem krásny deň.

5 komentářů:

  1. Krásná stránka a parádní video. Je skvělé, že i naše scrapařky začaly publikovat svá videa.

    OdpovědětVymazat
  2. suprový profesionální video a krásná stránka! Těším se na další

    OdpovědětVymazat