pondělí 28. ledna 2019

DIY TUTORIÁL... KVĚTINOVÉ PŘÁNÍ

Dnes jsem pro vás připravila hrkačku, tzv. "shaker card", který jsem už dlouho nedělala a tak nějak mě napadlo, že když už jeden dělám pro tchýni, nebylo by špatné postup natočit. Nebudu se dlouze rozepisovat. Přání je jednoduché, a když už tvorbu hrkačky někdo jednou vyzkouší, umí ji. Já jsem tentokrát zvolila primárně bílou a červenou barvu ...


Pojďme na video :-)


Přeji všem krásný den!!!



* * * POUŽITÝ MATERIÁL * * * (prettypapers.cz)

PAPÍRY:
- - - bílé scrapbookové čtvrtky Sweet Dixie, A4 (50 ks): zobrazit produkt na e-shopu

RAZÍTKA A VYŘEZÁVACÍ ŠABLONY:
- - - sada kytičkových razítek Hero Arts (podobná razítka najdete na e-shopu např. tady)
- - - přáníčková textová razítka Keta: zobrazit produkt na e-shopu
- - - kruhová vyřezávací šablona Cottage Cutz / Stitched Circles: zobrazit produkt na e-shopu

INKOUSTY:
- - - razítkovací barvy Distress Oxide: zobrazit produkt na e-shopu
- -  - černý permanentní rychleschnoucí inkoust Stazon: zobrazit produkt na e-shopu

HORKÉ EMBOSSOVÁNÍ:
- - - průhledný embossovací inkoust Versamark: zobrazit produkt na e-shopu
- - - horkovzdušná embossovací pistole : zobrazit produkt na e-shopu
- - - poduška s antistatickým práškem pro embossování: zobrazit produkt na e-shopu
- - - bílý embossovací prášek: zobrazit produkt na e-shopu

POMŮCKY A OSTATNÍ:
- - - pomůcka pro přesné razítkování: zobrazit produkt na e-shopu
- - - oboustranná pěnová páska (2 velikosti): zobrazit produkt na e-shopu
- - - tekuté enamelové tečky Nuvo: zobrazit produkt na e-shopu
- - - průhledná acetátová fólie Papermania: zobrazit produkt na e-shopu
- - - sypací flitry / náplň do shakeru: zobrazit produkt na e-shopu

8 komentářů:

  1. Terko, já jsem při těch Tvých filmech vždycky tak příjemně mimo realitu všedních dnů :) A za toho Edu máš další plusové body :). Tenhle typ přání je skvělý. Každý ho vezme do ruky víckrát....

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, přáníčko je úžasné. Video jsem si musela prohlédnout dvakrát, abych si ho užila. ( mimochodem skvěle vybraná hudba) Snad jednou seberu odvahu a o něco podobného se pokusím. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. super přáníčko, teď podle výše zmíněných komentářů si budu muset video pustit ještě jednou i se zvukem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky moc děkuji 😙 jojo, Ed prostě nezklame 😂

    OdpovědětVymazat
  5. Terko, přání už vůbec nedělám, ale na tvoje videa se dívám moc ráda :-) vždycky čekám, co manžel donese :D A přání jsou všechny krásný!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké, že bych také zkusila? :)

    OdpovědětVymazat