středa 9. ledna 2019

INŠPIRÁCIA... LAYOUT "SISTERS"

Dneska som tu s ďalšou inšpiráciou na layout. Ako ste si možno už všimli, väčšinou používam na mojich stránkach fotky detí (neter a synovec), je to nekonečná zásoba inšpirácie za čo som samozrejme veľmi rada. Ale aby to nebolo stále len o nich, je potrebné to občas preložiť aj inými fotkami s ostatnými rodinnými príslušníkmi. A tak dneska pre zmenu to bude layout sesterský.


Stránke dominuje veľký nápis (ja ich mám tak rada). Možno vás bude zaujímať, ako som ho vytvorila. Tentokrát som si najprv vo Worde našla písmo, ktoré by sa mi páčilo, a z neho som si nápis predpripravila. Stačí vytlačiť a vystrihnúť - tým vám vznikne "šablóna" jednotlivých písmen. Tie som si následne obkreslila na biely a farebný papier a vystrihla. Je to síce pracnejšie, ale keď nemáte ploter, treba si nejak poradiť :-) 


Ďalšia vec, ktorú sa snažím čím viac zakomponovať je farebný podklad. V tom prípade, ak nemám fotku farebne zladenú, volím čierno-bielu variantu. Tu som mala pripravenú aj farebnú variantu, ale nakoniec zvíťazila tá čierno-biela. Myslím, že farieb je naokolo dosť.


Zdobenie na stránke je také miernejšie. Predsa len má byť dominantou ten veľký nápis. Kolekcie od Pinkfresh Studio nikdy nesklamú. Vzorované papiere sú ako stvorené na tzv. "fussy cutting". Ja som to využila pri vystrihovaní kvetiniek a motýľov.


Na doplnenie som použila rub-ons - propisoty z rovnakej kolekcie. Tento typ zdobenia patrí tiež medzi moje obľúbené. A stránka bez vodovkových fľakov už u mňa nemôže chýbať, príde mi bez toho taká prázdna.


A tým bola výsledná stránka hotová. Asi vám ani nemusím hovoriť, kým som sa nechala pri tvorení stránky inšpirovať. Áno bola to opäť moja obľúbená Missy Whidden. (Nemôžem si pomôcť, jej výtvory sú úžasné, a keď sa mi niečo páči, tak si to chcem vyskúšať tiež). Tak snáď, nie som s tým už otravná a bude sa vám stránka páčiť.

Majte krásny deň!



6 komentářů: