pondělí 23. března 2020

INSPIRACE... JARNÍ ÚKLID

Úklid může být v některých případech nejen hygiena materiální, ale i duševní. U mě to tak funguje. Tedy v případě, že je úklid zcela dobrovolný, ne moc častý a má déle trvající následky. Několikanásobně to platí o jarním úklidu na zahradě a o úklidu starých nemovitostí:). Je to takový optimistický příslib nových začátků.

Černobílé fotky nepoužívám tak často, ale dnešní lift je tak barevný, že to jinak nešlo. A jedu na vlně restů a likvidace starých zásob.


Základem stránky jsou barevné papíry od Paige Evans - kolekce Oh My Heart pro Pink Paislee. Ten papír s obrovskými květy, je to #6, jsem rozstříhala do mrtě. Nezbyly ani okrajové a překrývající se květy, všechno se dá zamaskovat a použít. Tomu říkám dobře navržený design:).


Barevně se perfektně hodila i kolekce od Crate Paper - Cute Girl. Odlehčila jsem tedy aršíku s puffy samolepkama - kytičky a motýli přistáli na barevných květech. Ách!


Fotka podložená jen jednou vrstvu velumu, neboli pauzáku. Je to takový malý detail, sotva postřehnutelný na fotce, ale věřte, že bez něj fotka více zapadla a kytky ji málem "sežraly". Pauzák udělá takový jemný přechod, odstup.


Z archu papírových samolepek kolekce Cute Girl jsem použila nápis sweet little girls, přišlo mi to příhodné pro holky s hráběma, jak pomáhaly. Ono jim to moc dlouho nevydrží, tak je třeba to zdokumentovat a chválit:). Enamelky jsou takové placatější, to jsem zažila jen u Fancy Pants - Life Is Beautiful.


A tady je vzor, který jsem liftovala. Jako vejce vejci, že?!:)



Přeji v rámci možností krásné jarní dny, vrhněte se na své resty, zásoby a plňte si své sny a představy.

Těším se na příště!

Žádné komentáře:

Okomentovat