středa 11. března 2020

INSPIRACE... MAMA HORY 2017

Když tak sleduji ostřížím zrakem inventuru na e-shopu a číhám, co by se mi tak mohlo hodit, napadá mě, že bychom si mohly udělat nějakou challenge ze staršího materiálu. Třeba: kdo použije nejstarší kolekci vyhrává:)). Měla bych velkou šanci. Dnešní ukázka stránek je také trochu z kategorie "retro".  Tedy ve scrapbooku je rok 2017 asi považován za retro, myslím.

Snad vám do dnešního superdeštivého dne přinesu trochu barev, bílého sněhu a optimismu:). Jedna z prvních zimních kolekcí, která měla nezvyklé pastelové barvy byla ta od Crate Paper Snow and Cocoa. Od té do doby se to ve všech kolekcích hemží jednoduchými kresbami a stromečky. Stromků jsem se také dost navystřihovala a použila všechny napříč ročními obdobími v letech 2017-2020.

Opět se mi povedlo zpracovat celý týden na horách, stránky, které jsem ještě nikde neukazovala ukážu dnes. Parta matek s dětmi, tentokrát na lyžích. Spousta barevného oblečení, ale naštěstí barevně neutrální a jednotící sníh všude kolem. Takže pohoda.


Stejně často jako stromky používám polomáčené thickersky od Dear Lizzy. A dnes opět na scéně:).


Kompozice druhé stránky je samozřejmě lift, tentokrát od Ali Edwards. Nepovedlo se mi sice vyříznout fotky aby byly orientované správně tak, jak byly vyfocené, trochu se horizont kácí. Ale jsou to fotky z kiosku a nahoře i dole byly reklamy. Ty na svých stránkách většinou nechci.


Líbí se mi, že do téhle kompozice můžete propašovat poměrně hodně textu, stane se krásnou součástí celé čtverečkové sestavy. A když už je řeč o čtverečkách, jak jste na tom s březnovou challenge?:)


Na druhé stránce jsem si mohla dovolit více barevné ozdoby a tak jsem přidala i puffy samolepky z kolekce Cute GirlCrate Paper má barvy pěkně kombinovatelné mezi kolekcemi.


Drobný detail jak z malé informace o datu lze udělat celý další čtvereček. Štítek s dírou byl trochu delší, nenápadně jsem ho zkrátila.


Další stránka je názorná ukázka toho, jak to dopadne, když neliftuji a snažím se za každou cenu použít papír, který se mi líbí :). Ještě že je ta kolekce tak hezky barevná.


Ve "shluku" ozdob je kombinace papírových samolepek, vystřižených stromků a puffy samolepek. Z tohoto výletu si pamatuji krásnou oblohu temně šedých kupovitých mraků, ze kterých pak napadl další půlmetr prašanu. Kde ty "loňské" sněhy jsou. 


Když tuším, že fotek by bylo z týdne na horách příliš mnoho na to, aby mě z každé bavilo dělat stránku, vyvolávám fotky velké a jen je mírně dozdobím. Text na proužkách papíru jsem si hodně oblíbila, nemusí mu předcházet žádná velká příprava a rozmýšlení dopředu kam text natisknout.


Jdu tvořit další zimní stránku ze skluzových zásob. Nějak jsem tímto ohlédnutím do minulosti navnadila:).

A těším se na příště!



9 komentářů:

  1. Aničko, obdivuji, jak dokážeš skvěle zakomponovat fotku do stránky. Jak je to všechno krásně propojené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za kompliment. Já umím jen dobře opisovat :)

      Vymazat
  2. Parádní nálož inspirace, určitě se ještě přijdu pokochat:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krása, Aničko! Každá je úplně jiná a všechny jsou suprové 😍

    OdpovědětVymazat
  4. Můžu se zeptat na použitý font? Jinak zarámované datum je geniální detail!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Radko! Font se jmenuje Jennifer Lynne a je volně ke stažení na Dafont: https://www.dafont.com/jennifer-lynne.font

      Vymazat
  5. Krásne stránky! Milé, hravé, úžasne spracované. Vždy sa mi najviac páči ako sú zladené a všetkého je tam tak akurát. Ani veľa, ani málo, proste to perfektne ladí.

    OdpovědětVymazat
  6. Dani moc děkuji:). Ta hranice moc/akorát/málo je tak tenká....někdy stačí jedna ozdoba a hned je člověk na druhé straně, že?:))

    OdpovědětVymazat