pátek 13. března 2020

INŠPIRÁCIA... BABY BOY ALBUM

Minulý rok bol u mňa v znamení albumov. Ak dobre počítam stihla som ich spolu päť.  Dve z nich boli špeciálne, vyrábala som ich pre kamarátov k narodeniu ich detí. Jedno bolo pre dievčatko a druhé pre chlapca a to Vám dnes celé ukážem. Som zvedavá ako sa Vám bude páčiť.


Takéto album som si chcela už dlho vyskúšať a preto keď som sa dozvedela tú radostnú novinu nebolo nad čím váhať a pustila som sa do tvorenia. Hneď na začiatku som si prácu trošku uľahčila tým, že základ albumu som mala k dispozícii a nemusela som ho vyrábať. Čiže stačilo "len" zaplniť prázdne biele stránky.


K dispozícii som mala rôzne detské kolekcie, ale volila som hlavne papiere ladené do modrej, šedej, sem tam na oživenie nejaká žltá a zelená. Ale hlavnú úlohu mala táto kolekcia od Pebbles v ktorej sú rôzne morské zvieratká, lodičky a pod.


Album som tvorila tak aby sa doň zmestilo čo najviac fotiek zachytávajúcich prvé pokroky malého človiečika až do jeho prvého roka. Prvej dvojstrane som dala pracovný názov "uvítacia", nechala som tam priestor na prvú fotku a samozrejme nemohla chýbať nalepená visačka s mierami a váhou, ktorú si novopečená mamička doplní.


Väčšinu stránok som tvorila so všakovakými  odklápacími prvkami rôznych veľkostí. Ale aby toho nebolo až príliš veľa, sem tam je stránka jednoduchšia len s kapsou do ktorej sa dajú vložiť fotky.



Najviac ma bavilo to zdobenie. Rôzne puffy samolepky, gombíky, ozdobné svorkytieto medvedíky a topánočky keď som videla tak tam nemohli chýbať.
Vždy som tvorila postupne po dvojstranách aby mi medzi sebou farebne ladili.



Odporúčam pred tvorením takéhoto albumu prejsť Pinterest alebo zopár videí na Youtube je tam neskutočné množstvo inšpirácie. Ja som tam natrafila napr. na tento "interaktívny" obraz, ktorý mi pripomenul detský kolotoč nad postieľkou.


Chrastítko tam samozrejme muselo byť tiež :-) A všimli ste si tie zatváracie špendlíky? Tie som využila na viacerých stránkach na to aby odklápacie kartičky držali pekne zatvorené a neotvárali sa.


Bez čoho si už neviem predstaviť skoro žiadny môj výtvor sú vyrezávacie šablóny. Aj tu boli neoddeliteľnou súčasťou tak ako aj obálky či malé alebo veľké, samolepky, stužky, papierové a drevené výseky. Skrátka čo sa mi tam hodilo to som použila. (Aspoň som trochu prevetrala krabicu s naškrečkovaným materiálom s detskou tématikou)


Tu nájdete všetko čo je na eshope s tématikou BABY BOY. Určite odporúčam nakuknúť, je tam dosť vecí, ktoré som použila aj ja a niektoré sú dokonca v akcii :-) tomu sa len tak nedá odolať.


Aby to nebolo len o fotkách, mám pre vás video, kde si to môžete pozrieť všetko v plnej kráse :-).


Čo vám poviem, je to tvorenie ktoré zaberie trochu viac času (u mňa niekoľko večerov) ale myslím, že potom ten výsledok stojí naozaj za to. Obzvlášť keď dostanete a vidíte tie nadšené reakcie. Verím, že album bude robiť dlho radosť rodičom aj malému Samkovi. A ja sa teším keď ho uvidím zaplnené fotkami :-).



10 komentářů:

  1. SUPER, Krásná práce !!! Šá

    OdpovědětVymazat
  2. Ivi, tak to mi spadla brada! To je úplný skvost a roztomilost největší ❤ Úžasně sis vyhrála, nemůžu se vynadívat 😊😘

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásné, maminka musela mít určitě obrovskou radost.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera! Škoda, že teď nemám okolo nikoho v očekávání, hned bych se inspirovala ;-)

    OdpovědětVymazat