čtvrtek 19. března 2020

INŠPIRÁCIA... DARČEKOVÉ KARTIČKY S NÁLEPKAMI

Jednou z vecí, ktoré mám naozaj rada a rada si ich kupujem, sú nálepky (samolepky). Didi ich má v obchode našťastie veľký výber, a tak je moja zbierka už celkom bohatá. Používam ich na priania, mini priania, alebo darčekové kartičky


Naposledy som z nich v rámci relaxu robila práve darčekové kartičky. Sú malé, milé, v podstate veľmi jednoduché. Základ som spravila v rozmere 7,5 x 11,5 cm a sú otváracie. Na základ som použila biely papier Premier Quality White Card od Sweet Dixie, ktorý veľmi rada používam na základy na priania. Je pevný a pritom veľmi jemný. Skombinovala som ho s rôznymi jednofarebnými papiermi tak, aby mi podklad ladil k nálepkám. Prvé kartičky som spravila z môjho posledného prírastku, zo sady nálepiek Bikes & Hot Air Balloons od Creotime. Na každú kartičku som ešte dala biely papier a potom som na ne nalepila pár nálepiek.


Dozdobila som ich pečiatkou s prianím "Všetko najlepšie" na papieri rovnakom ako je podklad, malými krúžkami, "falošným šitím" po okraji a bielymi tekutými enamelkami


Keď som už mala vyloženú moju zbierku nálepiek, spravila som pár kartičiek aj z iných sád. Tieto sú zo sady Unicorns od Creotime.


A nakoniec ešte pár zo sady Animal Party od Sticker King.


Ako som písala, sú v podstate jednoduché, týchto dvanásť som spravila v priebehu asi troch hodín. A bol to dobrý relax. Do vnútra kartičky stačí napísať blahoželanie a toto mini prianie priložiť k darčeku.

Prajem krásny deň!


3 komentáře:

  1. Moc hezké a takové milé, Dani. A i v tomto případě si myslím, že jsou "tak akorát" :)
    Ani moc ani málo. A samozřejmě, moji favorité jsou ty cyklo:).

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem :) Je to taká drobnosť, ale poteší :)

    OdpovědětVymazat