úterý 17. března 2020

INSPIRACE... VLASTNÍ MASKOVACÍ ŠABLONY

Také se vám líbí maskovací šablony se vzory květin? Mě moc, ale vím, že je využiji minimálně, a tak nějak nemám to srdce (ani zbytečné peníze) mít v šuplíku zaprášené, nepoužívané šablony. Co ale používám hodně, jsou vyřezávací šablony. Dala jsem si 1 a 1 dohromady a udělala si z acetátové folie vlastní "šablony". Použila jsem kromě inkoustů na vystínování i pastelky a s výsledkem jsem moc spokojená :-) Třeba vás inspiruji k výrobě vlastních šablon!
Tak kafe do ruky a jdeme na to!


Hudba ve videu pochází z https://www.bensound.com/royalty-free-music.




Krásný den!


* * * POUŽITÝ MATERIÁL * * * (prettypapers.cz)

PAPÍRY:
-- BAZZILL BASICS - Juicy Pear
-- BAZZILL BASICS - Grey/Fig Swirl

BARVY A INKOUSTY:
-- Distress inkousty: Tattered Rose
-- černý inkoust Versafine Onyx Black


7 komentářů:

  1. Opět velice hezké a nápadité přáníčko ! Terezko, jste skvělá a inspirativní, díky !! Šá

    OdpovědětVymazat
  2. WOW! Taková krása! To jsou ty mandloně, co nám tu kvetou na zahrádce:). Moc díky Terezko, je to nádherné a vypadá to tak jednoduše. Tedy až do té doby, než začneš vybarvovat:).

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko, to je taaak krásné. A přesně tak jako Anička jsem si myslela, že to vypadá jednoduše. 😄 Do té doby, než jsi začala vybarvovat.🤔 Jsi jednička.

    OdpovědětVymazat
  4. Teri, já si u těch tvých videí vždy tak skvěle odpočinu... Krásné to máš! 😍😍😍

    OdpovědětVymazat
  5. Milenko moc díky. Ony ty pastelky jen složitě vypadají ... ve skutečnosti je to jen o času a vrstvení barev ;-)

    OdpovědětVymazat