středa 21. října 2020

INŠPIRÁCIA... ALBUM PRE MALÚ MORSKÚ PANNU

Dnes by som vám rada ukázala zatiaľ posledný album z mojej dielne - nazvala som ho album pre malú morskú pannu.


Celý album som spravila od základu. Obálka je z hrubej papierovej lepenky, vnútorné listy sú z pevného bieleho papiera. Na zdobenie som použila takmer celú sadu Let´s be Mermaids od Echo Park. Vďaka tejto sade je album farebný, hravý, plný roztomilých motívov mora, morských panien, rýb a morských koníkov, chobotníc a morských hviezdic. Album som spravila v rozmere 20 x 20 cm. V albume je miesto na približne 40 až 45 fotografií v rozmere 10 x 15 cm. Spravila som v ňom 7 skladačiek na lepenie fotografií, 13 kapsičiek na zakladanie fotografií, 12 miest na písanie popisiek a spomienok a na koniec som vlepila jednu obálku na zakladanie drobností.

Album je spojený knihárskymi kruhmi, takže listy sa dajú vyberať a premiestňovať, prípadne doplniť.

Pár strán som nafotila, celý album si môžete pozrieť na konci vo videu.









Prajem krásny deň!


Žádné komentáře:

Okomentovat