pátek 16. října 2020

INSPIRACE... HALLOWEEN 2020

Každý rok tvořím halloweenské přání pro mou kamarádku žijící v Americe. A jak už název napovídá, ani tento rok tomu nebude jinak. Nevymýšlela jsem žádnou jadernou fyziku a šla na jistotu. Scéna tmavé noci, strašidelného domu, netopýrů a kupy dýní je prostě klasika. No a jelikož jsem si loni ukořistila naprosto boží dýně od Tima Holtze, nebylo co řešit. Se strašidelným domem jsem trochu improvizovala, ale výsledek se mi nakonec líbí. Zvu vás ke sledování halloweenského videa :-)


Ve videu je použita hudba z www.bensound.com.

Při vybarvování dýní mi z nějakého důvodu nejela kamera, takže se moc omlouvám, ale uvidíte práci  s již hotovými dýněmi. Dejte mi v komentářích vědět, zda byste rády nějaké vybarvovací video a já to napravím :-)


Krásný den všem!





5 komentářů:

  1. Holky, moc se omlouvám za úvodní obrazovku, kde jsem neopravila název videa :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, opět skvělééé !! Barvy, nápad, no prostě všechno a moc se těším na vánoční přání, které vytvoříš ! Šá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Baru. Vánoční přání jsou mé nejoblíbenější :-)

      Vymazat
  3. Parádní přání a ta hudba je k tomu super ... a Halloween miluji ... skvělé.

    OdpovědětVymazat