pondělí 12. října 2020

INŠPIRÁCIA... ALBUM PRE DIEVČATKO

Dnes som si pripravila inšpiráciu v podobe prvého albumu pre dievčatko. Na album som si vybrala sadu Hello Baby Girl od Echo Park. Album som spravila v rozmere 20 x 20 cm, do vnútra som narezala čisté pevné listy, ktoré som zdobila s papiermivýrezmi a nálepkami z tejto kolekcie. Album má názov Môj prvý album a zaznamenáva dôležité veci v priebehu prvého roku dieťatka. Zmestí sa do neho približne 35 fotiek v rozmere 10 x 15 cm. Spojený je otváracími knihárskymi kruhmi, takže listy sa dajú prehodiť alebo doplniť.


Na biely papier som si vytlačila rôzne tematické nápisy: Toto som ja, Moji rodičia, Moja rodina, V maminkinom brušku, Tak už som na svete, Prvé dni na svete, Najkrajší úsmev na svete, Ako ma uspáva mamička, Ako ma uspáva ocko, Takto spinkám, Kúpem sa, Mám prvé zúbky, Rastiem, Prvá prechádzka, Ako papám, Moje prvé kroky, Moje prvé slová, 1. mesiac, 3. mesiace, 6. mesiacov, 9. mesiacov, Mám jeden rok, Moje prvé narodeniny, Prvé Vianoce a Krstiny. Všetky nápisy som vyrezala na kolieska cez Big shot. Tieto kolieska, hviezdy a kvietky som si tiež vyrezala z jednotlivých papierov z kolekcie a z jednofarebných papierov v pastelových farbách na zdobenie stránok. 


Niektoré stránky som zdobila len jemne po okrajoch alebo v rohu výrezmi, nálepkami, papierovými pásmi a enamelovými ozdobami.



Na bielu plochu sa dá nalepiť fotografia a napísať pár slov. Na niektoré stránky som spravila pár vyklápačiek alebo kapsičiek, aby sa do témy zmestilo viac fotografií.







Tri stránky v albume sú venované písaniu - na zaznamenanie tehotenstva, základných mier a údajov pri narodení a na zaznamenanie prvých slov.




Na vnútornú stranu obálky som z prednej aj zadnej strany nalepila roztiahnuteľné obálky, do ktorých sa dajú odložiť rôzne drobnosti.



Obálku som ozdobila jednoducho - jednofarebným papierom v ružovo-fialovej farbe, bielou stuhou, papierom s motívom hviezd, nápisom "Prvý album" a miestom na vloženie mena dieťatka.




Medzi jednotlivé listy som vložila pergamenové listy a zopla som ho do kruhov. 

Ponúkam aj video prehliadku:




A keďže mi ešte pár kúskov z tejto kolekcie ostalo, spravila som aj tri priania a exploding box.










Tomu hovorím kolekcia využitá do posledného kúsočka :)

Prajem krásny deň!


2 komentáře: