pátek 23. října 2020

CHALLENGE INSPIRACE... LITTLE BITS OF NORMAL

Náročné období, jen co je pravda. ještě že máme takový pěkný, barevný a optimistický koníček. Moc ráda bych vám dnes ukázala něco, čím jsem si náladu zvedla já. Poměrně rychle, bezbolestně a s dlouhodobým efektem:). Rozhodla jsem se tentokrát pro přáníčka. Zahrnula jsem svůj příspěvek do kategorie "challenge inspirace", jelikož je dostatečně barevný, kontrastní a použila jsem papírové výřezy. A navíc jsem se nechala inspirovat jednou dámou ze světa cardmakingu, kterou jsem vám již představili dříve a která všechny podmínky challenge také splňuje. Kristinou Werner. 


U Kristiny na blogu jsem se na první pohled zamilovala do jejích přání, které nazvala Sunset Blending. Stačí kliknout na tento odkaz a Kristina vám na svém videu předvede přesný postup, jak na to. Přesně tak jsem postupovala i já. Použila Distress Oxide v odstínech Dusty Concord, Fired Brick, Ripe Persimmon, Wild Honey, Abandoned Coral Scattered Straw, Blue Print Sketch, Wilted Violet, Picked Rasberry, Squeezed Limonade, Chipped Sapphire, Peacock Feathers a Carved Pumpkin.          


Kromě fantastického "blendění", které jsem si konečně zkusila jsem si vyzkoušela i novou hračku - razítkovací "platformu" od Tima Holtze. Totální pecka. Mazlíček. To můžete pochopit jen vy :). Razítka jsou od Aladine - Graminé, mám je již pár let a oceňuji jejich univerzálnost. Vrstvila jsem je a tiskla opakovaně pro dokonalý otisk. Paráda. Fakt. 


Nemám úplně všechny odstíny, které Kristina použila, třeba modrou jsem nahradila odstínem Faded Jeans. Právě kombinace s modrou a tyrkysovou se mi asi líbí nejvíc. Nejdříve jsem zkoušela vytvořit vlastní česká hesla, která bych vyřízla, stáhla si několik nových fontů, ale zvítězila hesla od Ali Edward. Jsou taková aktuální a já měla potřebu udělat povzbudivá přání s malým poselstvím:).


Tak jen zhluboka dýchejte, všechno bude zase v pořádku:)!


A český pokus, trochu se naštval plotr, že mu servíruji takové detaily, nožičku u R ukousl a já ji neumětelsky dokreslila. Holt Hand Made :).


A když jsem už byla na Kristinině blogu, zkusila jsem i další hrátky s Distress Oxide inkousty. Návod najdete zde. Tentokrát jsem si ale českou verzi šablony vytvořila. Po jejím použití se mi tak líbila, že jsem ji nalepila na bílý základ. A další přání bylo hotové. 


Posílejte vaše příspěvky do challenge, dělejte si radost třeba tvořením a zhluboka dýchejte :).

Těším se na příště!



Žádné komentáře:

Okomentovat