pátek 2. října 2020

CHALLENGE 09/2020... HLASOVÁNÍ

Tato část nás na letošní challenge baví skoro nejvíc. Moment, kdy jsou všechny vaše příspěvky pohromadě a přemýšlíme, jestli byl vzor natolik silný, aby byl ze všech na první pohled patrný. Tak v září je to zatím asi nejvíce rozdílné ze všech měsíců:). Obzvlášť mezi přáníčky jste si každá zvolila zcela jiný přístup: někdo držel kompozici, jiný tečkování, formát nebo barvy. Tedy tečkování jste si užily téměř všechny, ale i tady každá po svém. Fantazie

A layouty? Jste statečné!:) Nezalekly jste se ani barevných fleků na tmavém podkladu, ani bílé textury. Křížová kompozice je celkem univerzální, tu jste si v základu ponechaly všechny. A ta témata! Zase o vás víme něco víc:). Moc děkujeme všem a můžete se pustit do hlasování, chválení a komentování.

Hlasovat můžete pro dva vybrané projekty - jeden projekt v každé kategorii. Své favority napište formou komentáře přímo pod tento článek. V každé kategorii vyhraje projekt s nejvyšším počtem hlasů. Započítány budou pouze hlasy od uživatelů registrovaných na našich stránkách www.prettypapers.cz. Nezapomeňte proto svůj komentář podepsat!

Uzávěrka hlasování je v pondělí 5. října o půlnoci, výherce vyhlásíme v úterý 6.října. Hrajeme o poukázky na nákup v e-shopu Pretty Papers v hodnotě 200 Kč, jednu v každé kategorii. 


PŘÁNÍČKA:

Bea P.

Darina J.

Hana S.

Ilona K.

Jana Č.

Jája S.

Lenka Hradilová

Lenka Hyhlíková

Marie M.

Martina S.

Mirka Č.

Pavlína Š.

Petra V.

Radka K.


LAYOUTY:

Bára H.

Dana P.

Hana S.

Hana Č.

Ilona K.

Jana S.

Jana Č.

Jája S.

Lenka Hyhlíková

Martina S.





Petra P.

Romana D.

Šárka F.

Vendy V.

Veronika S.


19 komentářů:

  1. Holky máte to všechny fakt krásnýýýýýý!!! Za mě tentokrát přání Martina S.; LO Bára H.

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda! Můj hlas dnes pro Beu P a Veroniku S.

    OdpovědětVymazat
  3. Můj hlas má Pavlína Š. za přání a Bára H. za LO.

    OdpovědětVymazat
  4. Holky supeer sikulky ste ♥️ tak môj hlas dávam za prianie Martina S. A za Layout Jana Č.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, přání Bea P. a layout Bára H., zdraví Vendy

    OdpovědětVymazat
  6. Je to hezká přehlídka, kopa inspirace!
    Můj hlas posílám za přání Jáje S. a za LO Janě Č.

    OdpovědětVymazat
  7. Přání Martina S. a LO Veronika S. ❤️

    OdpovědětVymazat
  8. Mirka Částečková3. října 2020 v 14:38

    Martina S. (přání)
    Dana P. (stránka)

    OdpovědětVymazat
  9. Martina Smolová3. října 2020 v 23:39

    Teda, tentokrát jsem se doopravdy nemohla rozhodnout, a tak mi musela pomoct s rozhodováním rodina... Každopádně vidím zde hromadu inspirace do budoucna! Všem tleskám!
    Nakonec tedy přání Mirka Č., LO Lenka H.

    OdpovědětVymazat
  10. Za mna Jana Č a Jana S hlasuje Bea P.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, přání na první pohled peříčka od Pavlíny Š. U stránky jsem tentokrát hodně váhala, ale s přihlédnutím k zadání dávám nakonec hlas sladkému lízátkovému životu Jáji S.

    OdpovědětVymazat
  12. Holky, to je pro mě vždycky takový proces to hlasování :-) Tolik inspirace... díky! Přáníčko mě nejvíc zaujalo tématické od Martiny S. a layout volím nakonec od Jany Č.

    OdpovědětVymazat
  13. Není to lehká volba, ale hlasuji pro přání od Petry V. a LO Jany S.-líbí se mi lehkost a hravost, která ze stránky vyzařuje, i originální pojetí. Hlasuje Dana P.

    OdpovědětVymazat
  14. To je nadlidský úkol vybrat jen jednu.
    Tak nakonec za mě přání Martina S. a LO Dana P.
    Hlasuje Jana Č

    OdpovědětVymazat
  15. Přání Martina S.
    Layout Jana Č.

    OdpovědětVymazat
  16. Zadání těžké a hlasování ještě víc. Z přáníček jsem rozhodně pro Martinu S. krásně vymyšlené, zpracované i vyfocené. U layoutů je to opravdu oříšek. Mám čtyři favority: Bára H., Jana S., Petra P. a Veronika S., všem bych dala hlas:). Pošlu ho ale nakonec Barušce, za ten kraft papír:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Aničko, to je Krásný! Moc moc si toho vážím! A to jsem se vztekala, jak mi ten layout vůbec nešel pěkně vyfotit, bylo hrozně zataženo... Díky! 😘😘😘

      Vymazat