středa 4. května 2022

CHALLENGE 05/2022

Docela by nás zajímalo, jak to máte s letošními challenge. Tedy s faktem, že materiály jednotlivých výzev víte předem a my každý měsíc jen vybereme jedno téma ze seznamu. Máte už něco připravené dopředu? Nebo se nic nezměnilo a tvoříte na poslední chvíli? Nebo něco mezi? Budeme moc rádi, když se nám svěříte do komentářů. A můžete rovnou přidat názor na materiál pro měsíc květen, tedy gumu. Neboli pryž. Tedy pokud tento název programově nepoužíváte, protože se vám ho snažila vnutit "soudružka učitelka" na základní škole, požívejte klidně slovo guma. Nebo kaučuk. Kaučukové ozdoby ve scrapbooku najdete a určitě si doma nějaké syslíte. Pokud náááhodou zatoužíte si při této krásné příležitosti nějaké pořídit, Didi je nabízí třeba tady a nebo tady. Pokud se naopak rozhodnete zúčastnit a s chybějícím materiálem si chcete poradit stylem "co dům dá" podívejte se, jak pěkně si poradila Terezka. K použití gumy od tepláků už jen krůček:))). Těšíme se moc na vaše kreace a hlavně se u toho bavte!:).




STAČÍ PŘIDAT...

" GUMU "

  • ZADÁNÍ: vytvořte projekt (přání nebo scrapbookovou stránku) inspirovanou naším měsíčním zadáním - STAČÍ PŘIDAT... " GUMU "Toto téma by mělo být na projektu jasně rozpoznatelné a mělo by dominovat. 
  • PODMÍNKA: projekt musí být nově vytvořen pro aktuální challenge a před zveřejněním na našem blogu nesmí být publikován jinde (facebook, osobní blog, pinterest apod.). Přihlásit můžete 1 projekt do každé kategorie.
  • TERMÍN: fotky posílejte do pátku 27. května 2022 na email info@prettypapers.cz, do předmětu zprávy napište CHALLENGE 05/2022. Fotky poté budou vystaveny na blogu a výherce určíme hlasováním! 
  • KATEGORIE: oceňujeme každou kategorii zvlášť, soutěže se můžete zúčastnit v obou kategoriích (přáníčka/scrapbookové stránky).
  • VÝHRA: dárkový poukaz na nákup v e-shopu Pretty Papers v hodnotě 200 Kč (pro každou kategorii)

A tady už jsou květnové inspirace od našeho design teamu:

IVKA

TEREZKA

ANIČKA






3 komentáře:

  1. Mít něco dopředu? Tak to ne, alespoň ne u mě 😁 Ale v hlavě si ukládám nápady. A pár nákupů " to se mi bude hodit do challenge Pretty Papers" už proběhlo. Mimochodem guma mi přijde jako jeden z těch těžších materiálů, protože se mi jednoduše nelíbí 😉

    OdpovědětVymazat
  2. Předem rozdané karty jsem si vymyslely v design teamu také kvůli sobě. Abychom stíhaly. Chachacha chááá, buhahaha...uaaaa..škyt.. fakt k smíchu:). Nic moc se nezměnilo, honička to je pořád. Nápadů mám v hlavě slušnou zásobu, jen to není to stejné jako mít je hotové:). Některé nápady mi i přes pokus je zrealizovat dále zůstanou v hlavě. Navždycky. A někdy mi to i stačí:). Radko, s tou gumou tomu dost rozumím, ale to dáš! A vynahradíš si to jindy:).

    OdpovědětVymazat
  3. Samozřejmě tvořím na poslední chvíli, ale přemýšlím o tom od vyhlášení. Například teď už vím, co použiji, jen ještě nevím jak. No, a díky seznamu jsem si mohla koupit dopředu třeba acetát.

    OdpovědětVymazat