pátek 27. května 2022

INŠPIRÁCIA... EXPLODING BOX K NARODENIU DIEŤATKA

V dnešnom príspevku by som vám rada ukázala môj najnovší exploding box vytvorený pre príležitosť narodenia chlapčeka.

Na jeho výrobu som použila kombináciu dvoch jednofarebných papierov - hladkého pastelového žltého papiera a štruktúrovaného pastelového modrého papiera Powder Blue. Na zdobenie do vnútra som si vybrala rozkošné 3D nálepky s detskou tematikou od Doodlebug - Special Delivery / Loveable Lion, Bundle of Joy / Out for a Scroll a Bundle of Joy / Cloud Nine. Svojou veľkosťou sú do krabičiek ako stvorené a všetky tri k sebe pekne ladia. Podlepila som ich výrezmi z podkladových papierov a kúskom washi pásky s vlajočkami. Na jednej zo strán je priehradka na peniaze a text som vytlačila do stredu krabičky.





Na vrchnák som spravila banner zo zvyškov podkladových papierov, na každú časť som dala malú nálepku, ktoré mi ostali z 3D nálepiek vo vnútri a pridala som pár malých enamelových srdiečok.



Snáď vyčarí úsmev na tvári :)

Prajem krásny deň!



Žádné komentáře:

Okomentovat