pátek 13. května 2022

INSPIRACE... SUMMER POST CARD

Hrozně ráda bych měla loňskou dovolenou u moře zpracovanou dříve, než vyrazím na tu letošní. A protože každou vybranou fotku prožívám a tvořím jí vlastní stránku, budu muset trochu přidat na tempu. A nebo je nedělat tak složité. U té dnešní mi se mi to zase nepovedlo. Myslím to nedělat ji složitou. Je to taková letní pohlednice. Ve tvaru poštovní známky:).



Na mou českou stránku o Chorvatsku jsem použila kolekci A Contre Courant od francouzské Les Ateliers de Karine. Pěkná mezinárodní spolupráce. Na plotru jsem vyřízla velkou poštovní známku s kruhem i motiv lodního okénka. Ten už jsem použila na stránku o Rybarnici a je to přetrasovaný obrázek patřící ke kolekci. 


Sáček s velumovými výřezy je již téměř prázdný, na této stránce jsem jich použila opět poměrně dost. Krásně se dají spolu kombinovat a vrstvit - jako chytrá horákyně - překrývají se a přece jsou vidět. 


Nápis Post Card je v kolekci A Contre Courant součástí razítek. Ta ale nemám a asi bych je ani jinak nevyužila, tak jsem si poradila jinak. Obrázek jsem si stáhla, trochu zvětšila, zrcadlově otočila a vytiskla na tiskárně. Pak obyčejnou tužkou obtáhla na pauzák (velum). Následně otočila, přiložila na stránku tam kde měl nápis být a "přečmrkala" obyčejnou tužkou.  Otisk byl krásně vidět, stačilo je obtáhnout černým tenkým fixem a očistit gumou. Starý dobrý trik ze základní školy:) Puffy nápis Summer je z kolekce Sunny Days od Crate Paper, radost umístit cokoliv z aršíku starších kolekcí


Trochu jsem si užila i rušní šití, bílá linka kolem známky mi přišla jako pěkné zvýraznění zubatého okraje, který se trochu ztrácel. Korály jsou také vyříznuté na plotru a nalepené ze zadní strany kruhového výřezu. Maják nesmí chybět:)


Olivové ratolesti jsem vystřihovala ze vzorovaného papíru, stejně jako perokresbovou kotvu.  A enamelky? Barevně perfektní byly ty ze zimní kolekce December Days od Pink Fresh Studio


Již tradičně na závěr přidávám obrázek mé inspirace. Tradičně mám stránku mnohem nazdobenější, ten minimalismus mi prostě nejde:).



Těším se na příště!



2 komentáře: