středa 11. května 2022

INŠPIRÁCIA... POHĽADNICA K NARODENINÁM

 Dnes som si pripravila inšpiráciu v podobe jemnej narodeninovej pohľadnice s kvetmi.

Hlavnou ozdobou sú vystrihnuté ružové kvety z papierového pásu od Paper Heaven a vystrihnuté listy z kolekcie Golden Dreams 6x6 Flowers. Tento krát som si vybrala nie zelené listy, ale listy v hnedej farbe, ktorá mi pekne ladila k ružovým kvetom.

Prianie je spravené vo formáte DL, vystrihnuté listy a kvety som navrstvila na spodnej a ľavej strane pohľadnice. Doplnila som ich ešte niekoľkými listami vyrezaných z bieleho papiera.

Niektoré som lepila priamo na podklad lepidlom, niektoré som podlepila 3D štvorčekmi, aby vystúpili do popredia. Po nalepení všetkých listov a kvetín som pridala dva motýle, takisto z papierového pásu od Paper Heaven.


Okolo som pridala pár strieborných hladkých kamienkov a na vrch pohľadnice číslo 50.


Môže potešiť oslávenkyňu :)

Prajem krásny deň!




Žádné komentáře:

Okomentovat