pátek 20. května 2022

INŠPIRÁCIA... LIGOTAVÉ EXPLODING BOXY

Ako ste si už možno všimli, v poslednom čase tvorí väčšinu mojej práce výroba exploding boxov. A keďže sa opäť začína svadobná sezóna, tak robím hlavne exploding boxy na svadbu. Baví ma vyrábať ich a baví ma stále vymýšľať niečo nové, čím by boli zaujímavé. Poslednou novinkou, ktorú som skúsila, sú dva exploding boxy z glitrovaných papierov.

Na výrobu týchto boxov som použila glitrovaný papier Sugar Crystal od Tonic Studio. Objednala som si ho už v zime, keď som mala v pláne z neho urobiť vianočné pohľadnice, ale nejako som to nestihla. Ale sú také krásne, že som ich pravidelne vytiahla a pokochala sa tým, ako sa ligocú. A nakoniec som dostala nápad použiť ich na exploding boxy.

Základ som spravila z bieleho papiera a na neho som nalepila narezané štvorce glitrovaného papiera. Z vnútornej strany som ozdobila dve strany, kde som vyrezala srdcia a na ne som dala lepenkové výrezy v svadobnej tematike s malými bielymi ružičkami.


Dve strany som nechala voľné na venovania. Vrchnák som ozdobila listami vyrezanými z bieleho papiera, veľkými ružami Wild Roses, ku ktorým som pridala ešte väčšie a menšie ružičky a samolepiace kamienky.



Krabička bola o pár dní preč, ale stihla som si ju nafotiť aj s venovaniami.

Papiere mi ostali ešte na jednu krabičku, tak som ju na druhý deň spravila. Je v podstate rovnaká, akurát som použila iné výrezy do vnútra a namiesto ligotavých kamienkov som dala na vrchnák aj dnu biele perličky.





A keďže na fotkách sa naozaj nedá zachytiť to, ako krásne sa na svetle trblieta, vložila som do vnútra ilustračné venovania a natočila som krátke video.



Prajem krásny deň!



1 komentář:

  1. Většinou si ani nevšimnu, že čtu příspěvek ve slovenštině, ale to slovo "ligotavý" zaujme na první pohled a je nádherné 😁

    OdpovědětVymazat