středa 30. září 2015

INSPIRACE... LETNÍ LAYOUT SE SUMMER VIBES

Leto je za nami a ja som začala robiť layouty z prázdninových fotiek mojej Alice. Na prvé dva som si vybrala kolekciu Summer Vibes od Simple Stories, ktorá je na letné projekty proste dokonalá. Letné farby, milé motívy, všetko ako má byť :) Prvý layout je v mojom typickom štýle, biely podklad, čierne prvky a farby.


Motív šípiek som naniesla cez šablónu pomocou čierneho pečiatkovacieho tušu a dofarbila kriedami na papier. Zopár papierov pod fotku som doplnila papierovými výsekmi, kartónovými nálepkami a svorkou Summer Vibes. A nakoniec som pridala jemné fŕkance farbami.





Na druhý layout som si vybrala papier Shine on, a aj keď layouty na farebný papier robím zriedkavo, tento som rozhodne chcela využiť.


Okrem kolekcie Summer Vibes som pridala iba motív šípiek cez šablónu bielym tušom, enamelové body a nálepky na fotky z kolekcie Enchanted.



Prajem krásny deň,

4 komentáře:

  1. Moc hezké ... hlavně ta stránka s paprsky... super ...

    OdpovědětVymazat
  2. Danielo jsou to překrásné stránky ! Nádherné barvy, jemné, čisté, to vrstvení - no paráda ! :-)

    OdpovědětVymazat