středa 23. září 2015

DIY TUTORIÁL... BAREVNÉ EMBOSSOVÁNÍ S IZINKY

Ano, také jsem se stala majitelkou úžasných razítek Heartfelt Creations a po přečtení Ilončina článku jsem dostala velkou chuť si s nimi něco vytvořit.

Potřebovala jsem vyzkoušet ještě nové pigmentové razítkovací polštářky Izink, a tak jsem spojila všechny mé novinky v jednom :-) Ilonky razítkování na pergamenový papír mě nadchlo, měla jsem tu taky pár archů, tak jsem se inspirovala.

Pokud byste to chtěli také vyzkoušet, budete potřebovat horkovzdušnou pistoli, antistatický sáček, inkousty Izink, čirý nebo perleťový embossovací prášek, razítka.


Papír nebo vellum, na které budeme razítkovat,  nejprve přejedeme antistatickým sáčkem. Ten zabrání ulpívání nechtěných částí embossovacího prášku mimo orazítkované místo.


Pak naneseme inkoust na razítko a otiskneme.


Zasypeme práškem. Nemusíte pospíchat - inkousty Izink jsou pomaluschnoucí. Proto jsou tak vhodné na embossování. 


Díky perleťovému prášku je výsledek krásně metalický a jemný, s čirým práškem zase docílíte efektu barevného embossování.


Poté už jen kytičky vystřihneme, šťastnější majitelky příslušných šablon vyříznou, vytvarujeme a kompletujeme na přání.


Jak asi víte, nejsem zrovna "přáníčkářka", ale občas se hecnu :-) Moje přáníčka bývají spíše jednoduchá.


Na tahle jsem použila čtvrtky stejné barvy jako barvy inkoustů a kombinovala s pergamenovým papírem embossovaným v Big Shotu.


Zkusíte to také ?? Pokud ano, pochlubte se v naší pinterestové galerii, budeme se těšit ! :-)

Krásné podzimní dny a na lepenou !!


7 komentářů:

  1. Super Markét... , líbí se mi ty jemné barevné kombinace....

    OdpovědětVymazat
  2. Markét a přáníčka... Noooo waaaay! :-) Je to krása! Akorát nechápu, jak můžeš použít sousloví "Kytičky už JEN VYSTŘÍHNETE..." :-) To by byl pro mě úkol na dva dny :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná přání a skvělí článek. Mám dotázek. Když tisknu žlutě a posypu to bílým práškem tak to takto zežloutne? Květinky jsou pecka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, bílý prášek je po zatavení bílý bez ohledu na to, co je pod ním (versamark, inkoust...). Aby ta barva inkoustu prosvítala, je potřeba použít čirý nebo perleťový. Já dnes zkoušela tisknout růžovým inkoustem, na to ten čirý prášek a nádhera!!! Vypadá to úžasně. Prostě jako barevný embossovací prášek, akorát že takhle je to z několika důvodů mnohem lepší a praktičtější.

      Vymazat
  4. Krása! Jsi prostě holka šikovná. Srdíčko mi poskočilo, při pohledu na tvoje přáníčka. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ženy moc děkuji !!
    Půl chvály patří Ilonce za inspiraci a Irče za objev těhle na jiné věci vlastně nepoužitelných inkoustů :-)

    Na embosování jsou prostě jak dělané a určitě si ještě nějakou barvičku pořídím :-)

    OdpovědětVymazat