pátek 18. září 2015

INSPIRACE... KARLOVARSKÉ MINIALBUM

14 dní uteklo jako voda a jsem tu se svým posledním letním mini a to minialbem z filmového festivalu v Karlových Varech.

Byl to jeden z mých splněných snů. Toužila jsem tam jet už dávno, ale pořád jsem měla nějaké malé děti a nešlo to. Když tam byl jako host John Travolta, slzela jsem s miminem v náručí doma u televize :-)

No a letos, když byla na jaře první tisková konference a na ní pan Bartoška, který po všech peripetiích vypadal báječně a ještě navíc oznámil, že 50. jubilejní ročník zahájí skupina Lucie, bylo rozhodnuto! Během 5 minut jsem měla zabukovaný hotel, 2 lůžkový pokoj a zbývalo jen zavolat ženě Ireně, zda jede se mnou :-) No a protože žena je pro každou špatnost, jely jsme !!!

A protože na žádnou super akci nelze jet bez alba, musela jsem nám nachystat speciální karlovarské. Každá jsme měla nachystané to své, takže to byla taková stereo práce. Stáhla jsem si náhled festivalového plakátu a pomocí programu Silhouette studio ho upravila k vyřezání na plotru.


Vrchní a spodní desky jsem ještě překryla plastovou fólií, aby album něco vydrželo, když s námi bude celé dny na cestách .-)


Oproti minulým dvěma albům je tohle celé vyrobené, žádný polotovar. Stránky jsem dělala z třicítkových papírů ze sad Oh, Snap!  a Capture Life od Echo Park. Jsou více méně šedo-černo-bílé, tak se s nimi velice dobře pracovalo.


Na rozdělovače jsem použila černou čtvrtku a na deníkové záznamy stránky z deníku, který prodávají už několik sezón v Nanu Nana.


Původní myšlenka byla lepit album přímo ve Varech. Ale jelikož jsme jely autobusem,  tiskárnu jsem nebrala. A o to větší překvapení bylo, že už v pátek, první den, jsme měly asi 5 fotografií v ruce!!!


Ve městě totiž byla spousta firem, které tam v rámci své propagace měly různé fotoboxy. Takže jste se vyfotily se skvělým pozadím, bezva rekvizitami a do minuty vám vypadla jedna nebo rovnou sada super fotek !! A navíc nám to na všech slušelo !! Což nechápu, neboť na všech vždycky vypadám strašně. Ale tady byly všechny pěkné. Asi nějaké beauty foto boxy .-)


Možnost nechat se profesionálně nalíčit jsme si nemohly nechat ujít. Červená rtěnka a motýlek byly znamením festivalu. A je pravda, že na tom něco bude. Nalíčená ústa totiž na fotce vypadají opravdu dobře, takže rtěnka se stala naší nezbytnou rekvizitou :-)

                                   
V sadě byly i listy k nařezání na menší kartičky, takže jsem v albumu mohla střídat různé velikosti stránek.


Ve  Varech jsem psala jen deník. A zpětně se ukázalo, že to bylo dobře. Zažily jsme toho totiž tolik, že už za týden jsem přesně nevěděla, co kdy bylo. Album jsem pak kompletovala až na letním Liberci.


Do alba jsem opět použila všechno možné. Obálku na vstupenky, jízdenky, prospekty, výstřižky z novin a spoustu jiného.


Na zdobení jsem použila výřezy, které jsem nám předem nachystala do obálky vložené do alba. Byly to jakoby vstupenky s různými symboly, klasické výřezy a zlaté samolepky.


Zažily jsme toho moc, ale největší zážitek byl samozřejmě Richard Gere - hlavní hvězda letošního festivalu :-)


Pretty Women v letním kině, růžové šampaňské, poslední oříšky v celém areálu, 7 tisíc lidí a Richard pár metrů od nás - no sen!! :-) 


Další den ráno na nás čekalo překvapení, které jsme obzvlášť my fotomaniačky uvítaly s velkou radostí :-) Microsoft uvolnil aplikaci  Vyfoťte se na plakát.  Takže stačilo vyfotit se před nějakým neutrálním pozadím, v našem případě zdí pokoje a v aplikaci jste vložily fotku a v tu ránu byly na oficielním plakátu filmového  festivalu ! No pecka :-)


Dalším zážitkem, obzvlášť pro Irču bylo zapůjčení nejnovějšího telefonu LG G4 s úúúžasným foťákem. Dostaly jste na 3 hodiny půjčený telefon a fotily kde co. Pak jste fotky promazaly a tři nejlepší v telefonu nechaly a vrátily. 15 nejlepších pak telefony vyhrálo. No, nám se nepoštěstilo, ale zážitek to byl, fotí totiž opravdu perfektně.


Další prima aplikace byla fotobudka Radiožurnálu. Stačilo se vyfotit, fotku umístit na Instagram s hashtagem Radiožurnálu, do minutky se objevila na počítači umístěném v budce a vy jste si ji mohli hned vytisknout.


A tohle je moje úžasná spolužačka Alice, díky níž jsme se dostaly na dvě skvělá promítání. Na film Umrica a hlavně na film Franny s Richardem. Alice ještě jednou díky!!! Sehnat totiž lístky je pro obyčejného smrtelníka skoro nemožné. Zkoušela jsem všechno - přednostní nákup už před festivalem, nepovedlo se, sms nákup v 7 ráno - nepovedlo se, stát frontu v půl 8 ráno - nepovedlo se. Festival je báječný, ale získávání vstupenek je jen pro otrlé. A my si chtěly město užít a ne prostát čas ve frontách :-) Takže jsme vyrazily na exkurzi do Becherovky !!! :-)


No a večer přišlo to nej! Šly jsme do velkého sálu na projekci filmu Franny. Ale to jsme netušily, co se chystá.  Před filmem se natáčelo Na plovárně Marka Ebena s Richardem Gerem. A my seděly v osmé řadě, pár metrů od něj !!!! 


Poslední den jsme ještě ulovily jednu sadu fotek :-) Zlaté pozadí nám nemohlo chybět do sbírky .-)


Vyjely jsme lanovkou nad město, vypátraly kamzíka a prohlídly si motýlí dům. Největší zážitek byl výtah na rozhlednu Diana :-)


No a když jsme si prohlédly město shora, musely jsme také do podzemí. 


Na to jsme se chystaly celý víkend a těšily se, jak se tam ochladíme. Bylo totiž neustále kolem 35 stupňů. Vůbec nám nedošlo, že když je někde horký pramen, že tam asi chladno nebude :-)))) Ještě že jsme si tu prohlídku nechaly na pondělí, kdy se trochu ochladilo :-)


A tohle je naše poslední karlovarská fotka - Vodafone pláž a Kecky :-) 


Byl to báječný víkend a moc jsme si to užily. Hrozně ráda bych si to zopakovala, ale myslím že takové to bylo jen poprvé. Ta atmosféra, počasí, lidi, filmy, Richard - všechno! Díky Irčo, že jsi jela na tu bláznivou akci se mnou !!!

A jsem ráda, že se mi v Liberci podařilo album zkompletovat a že jsem ty deníkové zápisky každou noc zhruba kolem třetí hodiny dopsala a všechno zapsala :-) Takhle budu na festivalu zpátky kdykoliv vezmu album do ruky :-)

Proto ten náš papír tak miluju, protože všechny  naše zážitky zůstanou stále živé a nikam nezmizí :-)

Děkuji, pokud jste dočetli až sem a příště vám ukážu, jak budou Vary v mém PL. Je to totiž oříšek, lepit nějakou událost 2x. 

Tak se těším na lepenou !!! :-)

14 komentářů:

  1. Teda to je bomba deník, úplně fantastickej ... máš to dokonalý brouku .... a po dlouhé době něco závidím ...v dobrém ..... všechno ... od toho utéct od rodiny, vidět Richarda to musela být pecka, zažít FFKV včetně zhlédnutí pár filmů, stihnout si dělat zápisky při všem tom shonu s Irčou ... Vy jste teda Ďáblice ženy ... je to božíííííí ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško moc děkuju :-)

      A ano, bylo to celé jeden z mých největších a a nejintenzivnějších zážitků :-)

      Vymazat
  2. Já se přidávám k té závisti.. a chci se zeptat, zda by nebylo možné nějak zaslat soubor s upravenou titulkou na vyřezání? :) Děkuji Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlaďko Děkuji :-)

      A určitě ano :-) Jste na FB ?? napiště a pošlu

      Vymazat
  3. Je to nádhera a ty krásné vzpomínky nám nikdo nevezme!!! Jsi žena nejšikovnější a já se ptám, kam si příště vyrazíme? :-))

    OdpovědětVymazat
  4. market, paradni album... jen jsi ho svazovala, az to bylo cele hotove, ne? zmatlo me, kdyz jsi psala o fotkach a denikovych zapiscich, jak to vlastne cele vznikalo a jak bys tam potom do te vazby dostala vstupenky ... jinak na Festival KV vzpominam take rada, tenkrat jeste ve stanu na stadaku a film Lurdy v hotelu Pupp :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dokonalé! Dámy, vypadá to, že to byla skvostná jízda od začátku do konce :o) Mini albíčko je nádherné!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jani ... to bylo tak :-) Celý den jsme lovily zážitky, a když jsme se dostaly v noci do hotelu a padaly únavou, tak Markét vytáhla minialbum a poctivě každý den zapisovala, co se stalo. Někdy toho bylo tolik, že jsme si už ten den nemohly vzpomenout :-)) No a pak to v Liberci doplnila z té igelitky plné fotek, prospektů, novin a tak ... jsem to měla z první ruky, takže vím, jak to vznikalo a bylo to skvělé být u toho :-) Že jo Markét?

    OdpovědětVymazat
  7. Jani jak píše Irča - měla jsme hotový základ do Varů, zapisovala deník a po příjezdu ještě doplnila o pár stránek navíc včetně obálky na vstupenky a Becherovky :-)
    A taky jsem musela dát větší pružinu, ta původní jaksi nestačila .-)

    Každopádně všem děkuji za milá slova :-) Bylo to prostě tak úžasné, že je to z toho alba všechno znát a cítit :-)

    OdpovědětVymazat
  8. me jen nejde do hlavy, jak jsi to potom svazala ... ok, vzala jsi si album s vazbou a strankami, ale jak jsi tam potom doplnila ty dalsi stranky a vstupenky? to jsi tu vazbu nejak vyndala? jsem natvrdla :)) to je Zutterem? dekujuu a promin, ze se tak ptam, neda mi to spat .. je super vezt si s sebou album a doplnovat potom, jen mam zatim jen zkusenost s poradacovou vazbou, kam se da pridavat uplne jednoduse :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani v pořádku :-) Ano , je to svázáno Zutterem. Tu vazbu normálně můžeš rukou povolit, stránky vyndat , doplnit a vazbu vyměnit za větší. Jde to snadno, je to pružné :-)

      Vymazat
  9. Tak ho vezmi v říjnu do Lbc.... chci to vidět na vlastní oči a vzdychat nejenom nad Ríšou, haha ...

    OdpovědětVymazat