pondělí 7. září 2015

Inspirace... Sunshine in my Soul

Dnes by som vám rada ukázala priania, ktoré som vytvorila z kolekcie Sunshine in my Soul od Glitz Design. Keď som tieto papiere dostala do ruky, na prvý pohľad ma zaujala ich farebnosť a vintage design. Trochu som sa s ňou pohrala a vznikli tri úplne odlišné priania, pri ktorých som okrem ozdôb pracovala iba s papiermi z tejto kolekcie.

Prvé prianie, ktoré som z nej vytvorila, je s kvetinami a je ladené do vintage štýlu.


Vybrala som si žlté papiere, ktoré som po okrajoch trochu obrúsila a zafarbila hnedým pečiatkovacím tušom. Lepenkový ornament od Wycinanka som nafarbila bielym gessom a hnedým tušom, tak ako aj papierové kvety. Pridala som špagát, bavlnenú stuhu a nápis. Všetky ozdoby som ešte na záver trochu pretrela bielym gessom.


Druhé prianie som nazvala cestovateľské a je prevažne v hnedých farbách.


Podkladové papiere som opäť po okrajoch obrúsila a nafarbila hnedým tušom. Na zdobenie som zvolila nálepky od Tima Holtza a lepenkové výseky bicykla a hviezd, ktoré som tiež celé zafarbila hnedým tušom. Pridala som ešte špagát, pár spiniek a falošné šitie po okrajoch.


Tretie prianie je tak trochu v štýle steampunk. 


Na béžový podkladový papier som naniesla cez šablónu číre gesso zmiešané so striebornou akrylovou farbou. Z druhého papiera som vystrihla motýlie krídla, ktoré som tiež pretrela touto zmesou. Lepenkový výsek som zafarila modrým sprejom, čiernym pečiatkovacím tušom a striebornou farbou. Do stredu krídiel som prilepila malú žiarovku zo živice.


Prajem krásny deň

4 komentáře:

  1. Danko, překrásné! Tohle ladění tón v tónu je přesně můj šálek kávy!

    OdpovědětVymazat
  2. Kouzelná přáníčka. A i když miluju vintage styl, tak zde se mi nejvíc líbí steampunk. To přáníčko je přímo boží.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, zajímavé - tohle já prostě neumím a proto obdivuju :-)

    OdpovědětVymazat