úterý 25. dubna 2017

DIY TUTORIÁL... DARČEKOVÁ OBÁLKA

Dnes som si pripravila fotopostup na výrobu darčekovej obálky:


Je určená pre pánov, ale rôznymi papiermi a zdobením sa dá vyrobiť k akejkoľvek príležitosti. Ja som použila vintage pánsku kolekciu Barber Shoppe od Kaisercraft.

Z papiera som si vyrezala obdĺžnik vo rozmere 17 x 26 cm, jeho dlhšiu stranu som rozdelila na tri časti a preložila:


Na 7 cm časť som z vnútornej strany nalepila obojstrannú lepiacu pásku a zlepila:



Rohy vrchnej časti obálky som zaoblila raznicou a základ je hotový:


Obálka sa bude uzatvárať pásom, ktorý sa na obálku navlečie. Základ pásu má rozmery 7 x 22,3 cm, je rozdelený na tri časti 8, 10,3 a 4 cm:


Z vnútornej strany som na 8 cm časť nalepila obojstrannú lepiacu pásku a oba okraje som zlepila k sebe:




Tento pás sa potom ozdobí a navlečie na obálku, aby sa neotvárala. Takže som skúsila či sedí:


A potom som ho ozdobila. Použila som výrezy a nálepky z kolekcie a kartónové výrezy. Niektoré som podlepila 3D samolepiacimi štvročekmi, aby vystúpili do popredia:


Okraje papierových výrezov, ako aj okraje obálky, som nafarbila hnedou farbou - použila som Distress Ink Vintage Photo a tupovací štetec:





Na záver by som ešte rada ukázala dve priania z tejto kolekcie:







Prajem krásny deň

4 komentáře: